Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " زمان بندی انرژی و ذخیره با سوئیچینگ انتقال بعد از پیشامد احتمالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زمان بندی انرژی و ذخیره با سوئیچینگ انتقال بعد از پیشامد احتمالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1013616
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به دلایل امنیتی سیستم­ های انتقال همراه با افزونه ­ها طراحی شده ­اند. تحقیقات گذشته فواید زمان­ بندی قبل از پیشامد دارایی­ های انتقال را برای عملیات­ های سیستم روشن کرده ­اند. اپراتور سیستم با توجه به پیشامدها بهینه ­ترین توپولوژی شبکه را انتخاب می­ کند اما سیستم انتقال قادر به پیاده­ سازی اقدامات اصلاحی نمی­ باشد. این مقاله فواید امنیتی و اقتصادی یک عملیات سیستم بهبود یافته را با ظهور یک فناوری شبکه­ ای هوشمند برجسته می­ کند که به نوعی معرفی یک مدل جدید و نو می ­باشد. مدل پیشنهادی یک زمان ­بندی انرژی و ذخیره است که قابلیت سیستم در خطوط انتقال سوئیچ را به عنوان یک اقدام اصلاحی به منظور افزایش توانایی سیستم در اتفاقات احتمالی در برمی ­گیرد. هدف اصلی این مقاله کاهش هزینه ­های عملیاتی و قطعی­ های برق با استفاده از تنظیم قابلیت اتصال شبکه به هنگام وقوع پیشامد می­ باشد. در چنین چارچوبی نتایج حاکی از آن است که با به کار گیری تعداد محدودی از سوئیچ­ های اصلاحی، اپراتور سیستم قادر است تا ضمن اینکه هزینه­ های عملیاتی و سطوح ذخیره نیز کاهش می­ دهد، بازه وسیع ­تری از پیشامدها را مهار کند.

1-مقدمه

اساسا در مدل­ های زمان­ بندی [1,4]، اپراتورهای سیستم (SOs) دارایی­ های انتقال را به عنوان منابع ثابت ارزیابی می ­کنند. با وجود روش سنتی، می­ توان برای بهبود قابلیت اطمینان سیستم، در زمان واقعی، تغییراتی ویژه در توپولوژی شبکه ایجاد کرد [5,6]. این تغییرات از برخی قواعد توافق شده پیشین پیروی می ­کنند ([7,8] را ببینید) و یا در موارد مشخص، براساس تجربه اپراتورهای سیستم می­ باشند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Energy and reserve scheduling
Corrective actions

ثبت سفارش جدید