Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " سنتز سل- ژل فیلم های کامپوزیتی TiO2/SiO2 و ZnO/SiO2 و بررسی فعالیت فوتوکاتالیستی آنها نسبت به متیل سبز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز سل- ژل فیلم های کامپوزیتی TiO2/SiO2 و ZnO/SiO2 و بررسی فعالیت فوتوکاتالیستی آنها نسبت به متیل سبز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Nanoparticles
سال انتشار
2013
کد محصول
1013623
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فیلم های کامپوزیتی TiO2/SiO2 و ZnO/SiO2 با روش لایه نشانی غوطه وری سل-ژل تهیه شدند. مورفولوژی سطح و ساختار کریستالی فیلم های نازک با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) با آنالیز پراش اشعه ایکس المانی (EDX) و پراش اشعه ایکس (XRD) بررسی شد. خواص نوری فیلم ها با استفاده از طیف سنجی ماورای بنفش و نور مرئی (طیف سنجی UV-vis) مورد بررسی قرار گرفت. فعالیت فوتوکاتالیستی از طریق بررسی تخریب و بدون رنگ شدن متیل سبز (MG) از محلول آبی با نور UV مصنوعی منتشر شد.

1-مقدمه

نانو مواد ممکن است راه حلی برای چالش های علمی و زیست محیطی در زمینه های کاتالیز، پزشکی، تبدیل انرژی خورشیدی و تصفیه آب ارائه کنند [1، 2]. این افزایش تقاضا باید با روش های سنتز "سبز" همراه باشد. در تلاش های جهانی برای کاهش تولید زباله خطرناک، شیمی و فرآیندهای شیمیایی "سبز" به تدریج با تحولات معاصر در علم و صنعت یکپارچه می شوند. اجرای این فرآیندهای پایدار باید 12 اصل اساسی شیمی سبز را داشته باشد [3]…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Sol-Gel Synthesis
TiO2/SiO2

ثبت سفارش جدید