Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مهار واکنش های ناشی از باد برج مرکز شانگهای توسط میراگر جرمی تنظیمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مهار واکنش های ناشی از باد برج مرکز شانگهای توسط میراگر جرمی تنظیمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Struct. Design Tall Spec. Build
سال انتشار
2011
کد محصول
1013651
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برج مرکز شانگهای با ارتفاع 632 متردر محدوده لوجیازوری شانگهای قرار گرفته که بلندترین ساختمان در کشور چین به حساب می آید. به منظور کنترل واکنشهای سازه ای ناشی از باد، یک سیستم میراگر جرمی تنظیمی (TMD) در بخش فوقانی برج قرار خواهد گرفت. نخست، توضیح مختصری پیرامون شبیه سازی سرعت باد نوسانی ارائه شده است. در مرحله دوم،  تحلیل واکنش برج در امتداد باد در دامنه فرکانس و زمان انجام گرفته که طی آن می توان حفظ آسایش ساکنان برج در برابر ارتعاش ناشی از باد و نیز عملکرد کنترل TMD را مورد ارزیابی قرار داد. رویکردی که در آن TMD به منظور کنترل واکنش سازه ای ناشی از باد و نیز ارتقای سطح آسایش ساکنان آسمان خراش در قسمت فوقانی سازه نصب می شود، بر موثر بودن نتایج تحلیل بکار رفته دلالت دارد.

1-مقدمه

برج مرکز شانگهای (به اختصار SHC) به ارتفاع 632 متر، در محدوده تجاری لوجیازوری شانگهای واقع شده که به عنوان بلندترین ساختمان چین محسوب می شود. در این آسمان خراش، مرکز تجاری، اداره، هتل و سالن غذاخوری و ... طراحی شده است. شکل 1 مدل SHC را که برای آزمایش میز لرزان ساخته شده نشان می دهد که این آزمایش در آزمایشگاه ما انجام خواهد گرفت....



 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


mass damper

ثبت سفارش جدید