Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مدل های مدیریت مواد زائد و کاربردهای آن ها در مکان های ساخت و ساز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل های مدیریت مواد زائد و کاربردهای آن ها در مکان های ساخت و ساز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Construction Engineering and Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1013659
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
352 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

زباله ها به دلیل اثراتشان بر روی اقتصاد و محیط زیست، به عنوان یک مشکل عمده در صنعت ساخت و ساز در نظر گرفته می شوند. توجه به زباله های حاصل از ساخت و ساز و تخریب (C&D) در بیست سال اخیر هم از طرف محققان و هم از طرف متخصصان در سرتاسر جهان افزایش یافته است. تعداد زیادی از مقالات در مجلات در رابطه با مدیریت مواد زائد (WM)، بررسی منابع زباله ها، هزینه ی زباله ها، و چگونگی به حداقل رساندن ضایعات منتشر شده اند. بررسی بر روی مدل های فعلی برای به حداقل رساندن ضایعات و افزایش رقابت در بازار های جهانی انجام پذیرفت. این مطلب یافت گردید که کشورها مقرراتی را برای به حداقل رساندن زباله های C&D ایجاد نموده اند. هدف از این مطالعه درک کلی زباله های ناشی از ساخت و ساز، هزینه ی ضایعات، منابع زباله ها، و مدل های مدیریت مواد زائد می باشد. یک طراحی مبتنی بر بررسی ها با 20 سوال در میان 400 نفر از سازندگان حرفه ای، شامل ناظران، مهندسان منطقه ای، متخصصان ایمنی، و مدیران محل ساخت توزیع گردید. نتایج کامل نظر سنجی بررسی گردید. نمودارها و چارت ها کشیده شده و سرانجام نتیجه گیری انجام شد و دو مدل WM پیشنهاد گردید، که اولی استفاده جزئی (مقاطعه کار فرعی) WM و دومی استفاده ی بخش WM در یک شرکت بود.

1-مقدمه

صنعت ساخت و ساز بخش ارزشمندی از اقتصاد جهانی است. پروژه ها می توانند امکانات عمومی جدید ایجاد نموده و با نوسازی امکانات موجود سبب بهبود استاندارد های زندگی گردند. با این حال، هر پروژه ای ضایعاتی را ایجاد می کند که می تواند سبب افزایش هزینه ها و افزایش آلودگی محیطی گردد. مسئله ی ضایعات ساختمانی به دلیل هزینه ها و محیط زیست به بخشی مورد تمرکز در پروژه ها تبدیل شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Construction waste
C&D waste
Waste management

ثبت سفارش جدید