Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل مسیریابی چندپخشی سلسله مراتبی تحمل خطا (FTHMRP) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل مسیریابی چندپخشی سلسله مراتبی تحمل خطا (FTHMRP)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Advanced Computing and Communication Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1013665
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
373 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه های موبایل تک کاره، شبکه هایی هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این شبکه ها کاربردهای فراوانی از قبیل کاربردهای نظامی، عملیات جستجو و نجات، کنفرانس ها، اجرای قانون و غیره دارند. اکثر این کاربردها از پروتکل چندپخشی در شبکه های تک کاره استفاده می کنند(MANET). در ابتدا از  پروتکل‌های چندپخشی مسطح مرسوم استفاده می شد. یک مدل ترکیبی تیمی در این پروتکل استفاده شده که در آن درخت چندپخشی، به جای گره ها شامل تیم ها است و نشان داده شده که برای شبکه های موبایل تک کاره بزرگ مقیاس پذیر است. ولی برخی اشکال ها نیز در آن وجود دارد، پروتکل های چندپخشی مسطح مرسوم به خوبی در اندازه شبکه مقیاس گذاری نمی شوند و برای چندپخشی تیمی در شبکه های تک کاره موبایل بزرگ مناسب نیستند. به منظور غلبه بر این مشکلات اساسی از مقیاس پذیری به عضویت بزرگ و اندازه شبکه و تحمل خطا نسبت به اشکالات گره/لینک، پروتکل جدیدی به نام پروتکل مسیریابی چندپخشی سلسله مراتبی تحمل خطا (FTHMPR) را ارائه نموده ایم که هدف آن توسعه ی یک پروتکل مسیریابی چندپخشی سلسله مراتبی بر اساس معماری مکعبی برای چندپخشی تیمی با تحمل خطا می باشد. FTHMRP سلسله مراتبی از رهبران تیمی می سازد و به شبکه های تک کاره موبایل با مقیاس بالای حساس، امکان چندپخشی تحمل خطا را می دهد. مطالعات شبیه سازی نشان می دهد که FTHMPR در مقایسه با کاربرد یک شمای چندپخشی مسطح (ODMRP)، چندپخشی قابل اعتمادتر و کاراتری را فراهم می کند که از حرکت هماهنگ تیمی سود نمی برد.

1-مقدمه

محاسبه در حین حرکت، با استفاده از کامپیوترهای قابل حمل و کوچکتر به توافقی بین حرفه ای ها، تیراندازهای مسائل اورژانسی و غیره به طور گسترده فراهم شده است. امکان اتصال این دستگاه های محاسباتی به واسط های بی‌سیم و ارتباط آن ها با یکدیگر وجود دارد. در یک محیط ارتباط موبایل، یک کاربر می تواند از راه دور از طریق یک شبکه در هر زمان و از هر جا ارتباط برقرار نماید....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile Ad Hoc Network (MANET)
Team affinity model
Team Multicasting

ثبت سفارش جدید