Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " اهمیت سیستم های هشداردهنده خانگی مبتنی بر نرم افزار LABVIEW " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت سیستم های هشداردهنده خانگی مبتنی بر نرم افزار LABVIEW
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Instrumentation Technology
سال انتشار
2013
کد محصول
1013668
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله هدف اصلی سیستم های هشداردهنده خانگی را که ایمن نگهداشتن ما و خانواده مان و همچنین در امان نگهداشتن خانه هایمان از هرگونه بزه و سرقت می باشد را نشان داده است. این سیستم مبتنی بر نرم افزار LABVIEW بوده و می تواند به عنوان یک نگهبان برای خانه عمل نماید. هنگامی که هشداردهنده شروع بکار می کند یک صدای بلند به منظور ترساندن سارقان را از خود ساتع می نماید. یک سیستم هشداردهنده امنیتی برای کسانی که می خواهند اموال خود را در برابر کسانی که سعی در دزدیدن آنها دارند حفاظت نمایند، کاملاً ضروری می باشد. بطور مشابه این سیستم می تواند از هرکسی که در این خانه زندگی می کنند نیز محافظت نماید. یک سیستم هشداردهنده از اجزای زیر تشکیل شده است- دستگاه های ورودی ( که زنگ را به صدا در می آورند)، دستگاه های خروجی ( که با صدای هشدار در ارتباط می باشد مانند بلندگوها) و پنل کنترلی ( اتصالات بین دستگاه ها بوده و یک رابط برای کاربر می باشد). این سیستم دارای صفحه کلید بر روی درب جلویی و سنسورهایی بر روی درب های پشتی و پنجره های کناری می باشد که صدای زنگ (هشدار) را براساس برنامه نویسی انجام شده در نرم افزار LABVIEW  فعال یا غیرفعال می نمایند.

1-مقدمه

هدف از سیستم هشداردهنده خانگی اعلام خطر ورود افراد ناشناس به اهالی منازل می باشد. سیستم های امنیتی منازل باید به وسیله نصب آنها در مناطقی که احتمال ورود سارقان به محل اقامت ساکنین آن مناطق زیاد می باشد، مورد ارزیابی قرار گیرد. مطالعات انجام شده نشان داده اند که اکثرا سارقین از طریق درب جلویی و با اجبار به زور(شکستن قفل یا درب منزل) یا با لگد زدن به آن به سادگی وارد منازل می شوند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




buzzer alarm
LABVIEW
sensor

ثبت سفارش جدید