Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌ی کنترل خانه‌ی هوشمند، با استفاده از نرم‌افزار لب ویو (LabView) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌ی کنترل خانه‌ی هوشمند، با استفاده از نرم‌افزار لب ویو (LabView)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Soft Computing and Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1013669
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

خانه‌ی هوشمند را می‌توان به عنوان خانه‌ای در نظر گرفت که از فناوری اطلاعات به منظور نظارت بر محیط، کنترل تجهیزات الکتریکی و محاوره و ارتباط با دنیای بیرون استفاده می‌کند. خانه‌ی هوشمند را می‌توان فناوری پیچیده و در عین حال یک فناوری در حال توسعه تلقی نمود. در حال حاضر، یک سامانه‌ی اتوماسیون خانه‌ی هوشمند طراحی گردیده که به شکلی خودکار می‌تواند فعالیت‌هایی که به کرار در زندگی روزمره‌ی ما انسان‌ها رخ می‌دهد را انجام داده تا یک محیط مطلوب‌تر و آسان‌تری را برای زندگی پیش روی ما قرار دهد. یک سامانه‌ی ساده‌ی کنترل و نظارت بر محیط خانه را می‌توان شاخه‌ای از خانه‌ی هوشمند در نظر گرفت که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. این سامانه، بر مبنای نرم‌افزار لب ویو (LabVIEW) بوده و می‌تواند به عنوان یک گارد امنیتی برای خانه ‌ایفای نقش نماید. این سامانه می‌تواند به نظارت بر دما، رطوبت، روشنایی، آلارم های آتش سوزی و سرقت، چگالی گاز در خانه پرداخته و از حسگرهای مادون قرمز به منظور تضمین امنیت خانواده استفاده می‌کند. همچنین این سامانه از قابلیت اتصال اینترنتی به منظور نظارت و کنترل از راه دور و از هر جای دنیا بر تجهیزات خانه برخوردار می‌باشد. در این مقاله، یک پیاده‌سازی سخت‌افزاری از سامانه‌ی کنترل چند پلت فرمی را برای اتوماسیون خانه و آن‌هم با استفاده از LabVIEW ارائه می‌دهیم. یک چنین سامانه‌ای، متعلق به دامنه‌ای تحت عنوان سامانه‌های خانه‌ی هوشمند می‌باشد. در این روش، فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با هم ترکیب می‌شوند. نتایج تست این سامانه نشان می‌دهد که می‌توان از آن به آسانی برای کاربردهای اتوماسیون خانه‌ی هوشمند استفاده نمود.

1-مقدمه

با توسعه‌ی فناوری‌های الکترونیکی جدید و ادغام آن‌ها با فناوری‌های قدمی و مرسوم ساختمان، خانه‌ی هوشمند را می‌توان حداقل به یک احتمال واقعی مبدل ساخت. احتمالاً، "کامپیوتر خانگی" اولین سیستم آزمایشی بوده که در سال 1966 طرحی گردید. پروژه‌ی خانه‌ی هوشمند در اوایل دهه‌ی 1980 میلادی به عنوان پروژه‌ای از سوی مرکز تحقیقاتی ملی در انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB) و آن‌هم با مشارکت مجموعه‌ای از شرکای بزرگ صنعتی [1] آغاز بکار کرد. خانه‌ی هوشمند را نمی‌توان اصطلاح جدیدی برای جامعه‌ی علمی دانست ولی با این حال، این مفهوم از دیدگاه و درک افراد بسیار دور می‌باشد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart House
LabVIEW
PIC16F877A

ثبت سفارش جدید