Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سامانه‌ی خانه هوشمند Control4، با استفاده از نرم‌افزار لب ویو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سامانه‌ی خانه هوشمند Control4، با استفاده از نرم‌افزار لب ویو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering Science and Innovative Technology
سال انتشار
2013
کد محصول
1013670
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
830 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

خانه‌ی هوشمند را می‌توان به عنوان خانه‌ای در نظر گرفت که به شکلی هوشمندانه اقدام به کنترل فعالیت‌هایی که به کرار در زندگی روز مره­ی ما انسان‌ها انجام می­ شود نموده تا بتواند یک سبک زندگی مطلوب و ایمنی را برای ما به همراه داشته باشد. یک خانه‌ی هوشمند را می‌توان به عنوان خانه‌ای تلقی نمود که مجهز به سیم‌کشی‌های ساخت یافته‌ی خاصی بوده که به سکنه‌ی خانه اجازه‌ی کنترل راه دور و یا برنامه‌ریزی گروهی از دستگاه‌های الکترونیکی خانه‌ای را از طریق وارد کردن فرامین می‌دهد. اخیراً فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) موضع خود را از یک نهاد خارجی به محیط داخل خانه تغییر داده است. پیاده‌سازی خانه‌ی هوشمند بر مبنای نرم‌افزار لب ویو صورت می‌گیرد. این پروژه، شامل سیستم‌های زیادی مانند سیستم روشنایی داخلی، سیستم روشنایی خارجی، سیستم آلارم ضد سرقت و سیستم دما می‌باشد. هر کدام از ما انسان‌ها در زندگی خود خواهان راحتی و ایمنی هستیم. بسیاری از سیستم‌های واقعی که در ساختمان‌ها بکار گرفته شده است، فاقد انعطاف‌پذیری لازم و توانایی در ارائه‌ی راحتی و ایمنی مطابق نیاز کاربران می‌باشند. ایجاد یک سیستم کامل امری چالش‌برانگیز است چرا که نیاز به پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل کننده‌ی زیادی بوده که این سیستم‌ها باید به صورت همزمان با هم کار نمایند. هدف این پروژه، نگاشت فرآیندهایی بوده که منجر به استفاده‌ی بهینه از فناوری خانه‌ی هوشمند شده و این اطمینان را داده که کاربرانی با تعداد حداکثری می‌توانند طبق نیازمندی‌های خود به این فناوری دسترسی داشته باشند.

1-مقدمه

فناوری خانه‌ی هوشمند را می‌توان اصطلاحی جمعی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دانست که در خانه‌ها از آن استفاده می‌شود و در آن، مؤلفه‌های مختلفی از طریق شبکه‌ی محلی به ارتباط می‌پردازند. این فناوری را می‌توان به منظور نظارت، هشدار دهی و انجام توابعی بر اساس معیارهای انتخابی مورد استفاده قرار داد. فناوری خانه‌ی هوشمند اقدام به انجام ارتباطات خودکاری با محیط پیرامون خود و آن‌هم از طریق اینترنت، تلفن‌های ثابت معمول و یا تلفن‌های موبایل می‌کند [7]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart home
Lab view
Security

ثبت سفارش جدید