Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک تکنیک آگاه از میزان انرژی ( انرژی آگاه) برای تثبیت وظیفه، برای رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک تکنیک آگاه از میزان انرژی ( انرژی آگاه) برای تثبیت وظیفه، برای رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Third IEEE International Conference on Coud Computing Technology and Science
سال انتشار
2011
کد محصول
1013671
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
757 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تثبیت وظیفه را می‌توان به عنوان راهکاری به منظور به حداکثر رساندن موجودیتِ منابع رایانش ابری در نظر گرفت که از مزایای زیادی از جمله 1. استفاده‌ی بهتر از منابع، 2. نگهداری از منابع به شکلی منطقی، 3. سفارشی‌سازی سرویس IT (فناوری اطلاعات)، 4. سرویس‌های قابل اطمینان 5. QoS (کیفیت سرویس) و غیره برخوردار می‌باشد. اگرچه به حداکثر رساندن نرخ استفاده و بهره‌برداری از وظایف، به معنای استفاده‌ی کارآمد از انرژی نیست. پژوهش‌های زیادی نشان داده‌اند که مصرف انرژی و استفاده از منابع در پارادایم ابری، در سطح زیادی به هم متکی و مرتبط می‌باشند. بعضی از پژوهش‌ها تلاش نموده‌اند تا نرخ بکار گیری منبع را در پاردایم ابری کاهش داده تا به موجب آن، مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کند؛ در حالی که بعضی دیگر از تحقیقات تلاش کرده‌اند تا موازنه ای بین نرخ بکار گیری منبع و میزان مصرف انرژی ایجاد نمایند. در این مقاله، یک تکنیک تثبیت وظیفه با قابلیت آگاهی از میزان انرژی (ETC) ارائه خواهد شد که هدف آن، بهینه‌سازی مصرف انرژی در خوشه‌های مجازیِ مستقر در دیتاسنتر (مرکز داده‌ای) می‌باشد. بسیاری از سیستم‌های ابری نشان داده‌اند که 70% از نرخ بکار گیری پردازنده، صرف مدیریت تثبیت وظیفه در بین خوشه‌های مجازی می‌گردد. نتایج شبیه‌سازی نشان می‌دهد که تکنیک ETC می‌تواند به شکلی قابل ملاحظه منجر به کاهش مصرف انرژیِ ناشی از مدیریت تثبیت وظیفه برای سیستم‌های ابری گردد. با استفاده از این تکنیک می‌توان تا سقف 17% به بهبودی در مصرف انرژی و آن‌هم در مقایسه با پژوهشی که اخیراً در [10] ارائه شده است و هدف آن، بیشینه‌سازی نرخ استفاده از منابع بوده است، دست یافت.

1-مقدمه

رایانش ابری با ظهور فناوری‌های کاملی همچون دستگاه‌های شبکه، اپلیکیشن های نرم‌افزاری و ظرفیت‌های سخت‌افزاری که می‌توانند برای چنین سیستم‌های پیچیده و بزرگی استفاده شوند بسیار رایج گردیده است. در پارادایم ابری، منابع را می‌توان در بخش‌های مختلفی توزیع نموده که مقیاس این بخش ­ها می‌تواند از چندین سرور تا یک مرکز داده‌ای متغیر باشد. به منظور ادغام و استفاده‌ی مطلوب از منابعی با مقیاس‌های مختلف، رایانش ابری به روش‌هایی کارآمد برای مدیریت ماشین‌های موجود در خود نیاز دارد .[4]...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




energy efficient
task consolidation
cloud computingl

ثبت سفارش جدید