Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " شبیه سازی اجزاء محدود کشش عمیق AISI 304 در دماهای مختلف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی اجزاء محدود کشش عمیق AISI 304 در دماهای مختلف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
4th International Conference on Materials Processing and Characterization
سال انتشار
2015
کد محصول
1013672
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شکل دهی ورق های یکی از مهم ترین فرآیندهای ساخت پنل ها و قطعات می باشد. کشش عمیق فرآیندی است که در آن یک قطعه خام با استفاده از نیروی سمبه درون محفظه قالب جاری می شود. در این پژوهش به بررسی شکل پذیری فولاد زنگ نزن آستنیتی 304 تحت شرایط گرم در دماهای مختلف پرداخت شد. شاخص های شکل پذیری شامل نسبت کشش حدی و توزیع ضخامت فنجانی ها در دماهای اتاق و 150 درجه سانتی گراد محاسبه شد. نتایج تجربی نشان دادند که نسبت کشش حدی برای ورقی از جنس فولاد زنگ نزن آستنیتی 304 به ضخامت 1 میلی متر در دماهای اتاق و 150 درجه سانتی گراد به ترتیب برابر با 2/1 و 2/5 بوده که حاکی از افزایش نسبت کشش حدی با افزایش دما می باشد. به منظور تخمین شکل پذیری از دمای اتاق تا دمای 150 درجه سانتی گراد، شبیه سازی اجزاء محدود وابسته به زمان با استفاده از کد اجزاء محدود LS-DYNA انجام پذیرفت. با هدف ارتقاء دقت شبیه سازی اجزاء محدود، تعداد نقاط انتگرالگیری در راستای ضخامت  افزایش داده شد و سازگاری بسیار خوبی میان نتایج تجربی و شبیه سازی مشاهده گردید.

1-مقدمه

در فرآیند شکل دهی ورق، یک قطعه خام مسطح نازک به وسیله بارهای کششی تحت تغییرشکل پلاستیک قرار گرفته و به یک شکل سه بعدی (اغلب بدون تغییر شدید در ضخامت) تبدیل می گردد. در این فرآیند، یک قطعه خام از شکل ورق مسطح نازک به قطعاتی با اندازه و شکل مورد نیاز تبدیل می شود. فرآیند شکل­ دهی ورق در صفحه ورق با نسبت مساحت به ضخامت بالا و با استفاده از نیروی کششی انجام می ­پذیرد ]1[

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Deep drawing
Limiting drawing ratio
Austenitic stainless steel
FEM
Warm forming

ثبت سفارش جدید