Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " استفاده از روش همبستگی تصویر دیجیتال در آزمون کشش فنجانی اریکسون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از روش همبستگی تصویر دیجیتال در آزمون کشش فنجانی اریکسون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering Science and Technology, an International Journal
سال انتشار
2018
کد محصول
1013682
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

روش همبستگی تصویر دیجیتال (DIC) یک ابزار قدرتمند و سودمند در برخی از بخش‏های صنعتی برای اهداف تجاری و علمی است. از این روش به شکل گسترده در آزمون‏های مکانیکی برای درک رفتار مواد استفاده می‏شود. در این مطالعه؛ از روش همبستگی تصویر دیجیتال سه بعدی که در آزمون کشش فنجانی اریکسون (ECT) نیز به کار می‏رود؛ برای اندازه‏گیری ارتفاع شکست فنجان و نشان دادن مزیت‏های آن در روش‏های اندازه‏گیری سنتی استفاده می‏شود. در آزمایش‏ها از ورق فولادی CK75 با ضخامت مواد مختلف استفاده گردید. نمونه‏های تحت و مسطح در یک قالب‏گیر کاملا بسته ثابت می‏گردند و از هر دو طرف تحت آزمون کشش قرار داده می‏شوند؛ این مرحله ادامه می‏یابد تا اینکه شکستگی در نمونه مشاهده شود. تمامی آزمایش‏ها بر روی یک پرس هیدرولیکی حاوی یک میله متحرک لغزنده که در جای خود ثابت است و با دست جابه‏جا و تنظیم می‏شود؛ انجام شدند؛ دوربین‏هایی با وضوح بالا این عملیات را ثبت کردند. سرانجام؛ برای تعیین ارتفاع فنجان شکسته شده؛ به نتایج دقیق و رضایت بخشی از طریق اندازه‏گیری‏های همبستگی تصویر دیجیتال دست یافتیم. توزیع ضخامت میدانی کامل و ماکزیمم نیروهای شکست تعیین شدند.

1-مقدمه

همبستگی تصویر دیجتال که به روش نقاط نورانی سفید نیز معروف است؛ درحقیقت یک روش اندازه‏گیری نوری غیر تماسی است و مبتنی بر مقایسه تصاویر دیجیتال تغییر شکل یافته و سالم برای تعیین کل اندازه‏گیری‏های جابه‏جایی میدانی بر روی سطح هرکدام از شکل‏ها تحت شرایط بارگذاری مختلف می‏باشد [1-3].

در طی سال‏ها؛ مطالعات زیادی در زمینه پردازش تصویر انجام شده است اما مطالعات اخیر بر روی کاربرد روش همبستگی تصویر دیجیتال تمرکز می‏نماید که در آزمون‏های مواد برای درک رفتار مکانیکی مواد نیز به کار می‏رود. پیترز و رانسون [4] در تحقیقات خود روشی را مطرح کردند که تصاویر تغییرشکل یافته و سالم را برای میدان‏های کوچک مقایسه می‏کند و موقعیت آنها را از طریق موج‏های فراصوتی منعکس شده در طول شرایط بارگذاری نشان می‏دهد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Digital Image
Correlation Erichsen Cupping
Test Stretch forming

ثبت سفارش جدید