Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تشویق مادران نوجوان به شیر دادن نوزادان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تشویق مادران نوجوان به شیر دادن نوزادان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Social Marketing
سال انتشار
2013
کد محصول
1013695
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
873 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف: هدف این مقاله ارائه­ ی یک گزارش تحقیقاتی در مورد نقش احتمالی بازاریابی اجتماعی در تشویق مادران نوجوان به شیردهی است. مادران نوجوان در انگلستان، به نوزادان خود کم شیر می­دهند و روش­های سنتی بهداشت و درمان، برای آموزش آنها موثر نبوده است. هدف این مقاله ارائه یک گزارش اکتشافی عمیق و کیفی در مورد استفاده از بازاریابی اجتماعی برای حل این مشکل است.

طراحی/ روش­شناسی/ رویکرد: در اینجا مصاحبه ­های کیفی که در سال 2009 با 58 نوجوان باردار و مادر جوان انجام شده است، به ­منظور بررسی تأثیرگذاری آنها بر روی تصمیمات تغذیه ­ای و تأثیرگذاری بازاریابی اجتماعی بر روی تصمیمات تغذیه­ ای، مورد بررسی قرار گرفته است. نظریه ­ی رفتارِ برنامه ­ریزی شده (TPB) به ­عنوان مناسب­ترین چارچوب برای توضیح اثرات عمده­ ی تغذیه­ ی نوزاد با شیر مادر شناخته می­شود. این نظریه برای ایجاد راه ­حلی ارائه شده بود که سه اولویتِ راهبردیِ بازاریابی اجتماعی را بر اساس سه مولفه­ ی TPB برجسته می­کرد: تغییر نگرش، تغییر هنجارهای اجتماعی و افزایش اعتماد به نفس.

یافته­ ها: مزایای مربوط به سلامت تغذیه با شیر مادر در اینجا مورد بحث قرار نگرفته است، اما هیچ­یک از این مادران، در این گروه سنی، انگیزه­ ی قوی برای شیردهی نداشتند. در اینجا مزایای شخصی که مربوط به مادر می­باشند، مورد بررسی قرار گرفته است، تاثیر برخی از این مزایا در تغذیه نوزاد با شیر مادر امیدوارکننده ­تر است و تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده در قبل و بعد از زایمان بر روی این مورد حیاتی است. در نهایت، تصویر عمومیِ تغذیه با شیر مادر اغلب منفی بوده است، زیرا فقدان پذیرش تغذیه با شیر مادر در مکان­های عمومی (از سوی جامعه)، به عنوان مانعی برای ادامه ­ این اقدام محسوب می­شود.

اصالت/ ارزش: این مقاله، بینش تجربیِ این گروه از مادران جوان را ارائه می­دهد و یافته­ های آن با اعتماد به تامین مالی هزینه­ های تحقیق، برای کمک به طراحی مجدد یک مسیر بالینی، به اشتراک گذاشته شده است. راه­حل مبتنی بر بازاریابی اجتماعی، به­ صورت مستقل برای این موضوع پیشنهاد شده است؛ با این هدف که در بلند مدت، تغذیه با شیر مادر به­ عنوان یک پیش­فرض اجتماعیِ عمومی محسوب شود.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Social marketing
Young adults
Individual behaviour
Breastfeeding

ثبت سفارش جدید