Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک روشِ پیشنهادیِ جدید برای تشخیص و پیشگیری از حمله ی SQLIA (حمله ی تزریقِ SQL) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روشِ پیشنهادیِ جدید برای تشخیص و پیشگیری از حمله ی SQLIA (حمله ی تزریقِ SQL)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Advance Research in Computer Science and Management Studies
سال انتشار
2015
کد محصول
1013699
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
836 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حمله ­های تزریقِ SQL یک تهدید امنیتی جدی برای برنامه­ های وب محسوب می­ شوند. این نوع حمله، به مهاجمان اجازه می­دهد تا به پایگاه­­ داده ­هایی که شامل برنامه­ های کاربردی و اطلاعات بسیار حساسی هستند، دسترسی غیرمجاز داشته باشند. اگر چه تاکنون پژوهشگران و کارشناسان امنیتی روش­های مختلفی را برای حل مسأله­ ی حمله­ ی تزریق SQL پیشنهاد کرده ­اند، اما رویکردهای فعلی یا قادر به بررسیِ حوزه­ ی کامل مسأله نیستند و یا محدودیت­ هایی دارند که از استفاده و پذیرش آنها جلوگیری می­کند. بسیاری از پژوهشگران و کارشناسان تنها با یک زیرمجموعه از طیف گسترده ­ای از تکنیک­هایی آشنایی دارند که هکرها سعی دارند تا با استفاده از آنها از نقطه­ ضعف ­های برنامه­ ها در مقابل تزریق SQL سوء استفاده کنند. به­ عنوان یک نتیجه می­توان گفت که بسیاری از راه­ حل­ های پیشنهاد شده در این مقاله تنها برخی از مسائل مربوط به تزریق SQL را در بر می­گیرند. برای مقابله با این مسأله، ما انواع مختلف حملات تزریق SQL که تا به امروز شناخته شده ­اند را به­ طور گسترده مورد بررسی قرار دادیم؛ و روش جدیدی را برای تشخیص و پیشگیری از SQLIA ارائه دادیم.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



ثبت سفارش جدید