Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پیش بینیِ ورود گردشگران از طریق یادگیری ماشین و شاخص جستجوی اینترنتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیش بینیِ ورود گردشگران از طریق یادگیری ماشین و شاخص جستجوی اینترنتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Tourism Management
سال انتشار
2019
کد محصول
1013700
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعات قبلی نشان داده است که داده­ های آنلاین، مانند پرس­وجوهای انجام شده در موتورهای جستجو، یک منبع اطلاعاتیِ جدید محسوب می­شوند که می­توانند برای پیش ­بینی تقاضای گردشگری مورد استفاده قرار گیرند. در این مطالعه، ما چارچوبی را برای این پیش­بینی پیشنهاد می­ دهیم که با استفاده از یادگیریِ ماشین و شاخص­ های جستجوی اینترنتی، ورود گردشگران به مکان­های محبوبِ چین را پیش­بینی می­کند و عملکرد این پیش­بینی، را به ­ترتیب با نتایج جستجوی تولید شده توسط گوگل و بایدو مقایسه می­کنیم. این تحقیق، علیت گرانجر و همبستگیِ میانِ شاخص جستجوی اینترنتی و ورود گردشگران به پکن را تایید می­کند. نتایج تجربی ما نشان می­دهد که عملکردِ پیش­بینیِ مدل­های پیشنهادیِ هسته­ ی ماشینِ یادگیریِ افراطی (KELM)، که مجموعه ­هایی از گردشگران را با شاخص بایدو و شاخص گوگل ادغام می­کنند، در مقایسه با مدل­ های معیار، به میزان قابل توجهی از نظر دقت پیش­بینی و قدرتِ تحلیل ، بهتر بوده ­اند.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Tourism demand forecasting
Kernel extreme learning machine
Search query data

ثبت سفارش جدید