Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدلسازی توربین بادی ژنراتور القایی با تغذیه مضاعف برای مطالعات سیستم الکترومغناطیسی دقیق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی توربین بادی ژنراتور القایی با تغذیه مضاعف برای مطالعات سیستم الکترومغناطیسی دقیق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Renewable Power Generation
سال انتشار
2010
کد محصول
1013745
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 تکنولوژی توربین بادی (WT) در حال حاضر با پیشرفت نصب در دریا(آفشور)، که نیاز به توربین­ های چند مگاواتی با قابلیت اطمینان بالاتر دارد راه­ اندازی می شود. مدل های با سطوح مختلف جزئیات به طور مداوم مورد بررسی قرار گرفته ­است، اما مایل است که بر روی سیستم الکتریکی و یا سیستم مکانیکی متمرکز شود. این مطالعه یک ژنراتور القایی تغذیه­ ی مضاعف  4.5MW (DFIG) مدل WT را با کنترل گام نشان می­دهد. مدل در یک بسته شبیه سازی توسع ه­داده شده­است، که دارای دو سطح کنترل است، کنترل WT و کنترل DFIG. هر دو مدل ساده و جزئی مبدل ارائه شده ­اند. بلوک دیاگرام­ های ریاضی­وارسیستم از سیستم­ های کنترل حلقه بسته استخراج­ شده و در مقابل مدل شبیه سازی مورد بررسی قرار گرفته ­است.  این شامل یک مدل دقیق از کنترل ولتاژ لینک dc است - جزئی که معمولا تنها به شکل مختصر نشان ­داده می­شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که پاسخ های خروجی از دو مدل تطابق خوبی با یکدیگر دارند. کنترل مبدل طرف شبکه با چندین ورودی اعوجاجی برای سه مورد ارزیابی شده و پایداری دینامیکی آن تحت تاثیر نقاط عملکردی ارائه شده است. علاوه بر این، ارتباط پهنای باند کنترل گام و مد نوسان پیچشی با استفاده از یک مدل محور دو جرمه بررسی شده است. این مدل می تواند برای ارزیابی طرح کنترلی، دینامیک­های مکانیکی وخطای قابلیت تغذیه ­ی بار بحرانی برای توربین به کار گرفته شود.

1-مقدمه

تمایل به جابجایی تاسیسات توربین بادی (WT) آینده به دور از ساحل، نیاز برای توربین­های بادی بزرگتر و با قابلیت اطمینان بالاتر را به منظور حداق ل­سازی هزینه ­ها تهییج نموده­ است. دو مفهومWT  که در حال حاضر استفاده می شوند برای تاسیسات چند مگاواتی نصب ­شده در دریا مناسب در نظر گرفته می­شوند- ژنراتور القایی تغذیه مضاعف (DFIG) WT و ژنراتور سنکرون آهنربای دائم WT [1].  در حال حاضر مورد اولی با ظرفیتی تا 5 MW  بزرگترین سهم بازار می­باشد.  مطالعات جامع فزاینده نیاز دارند تا به منظور ارزیابی استراتژی­ها و کنترل سیستم دینامیک انجام­ شوند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Doubly-fed induction generator wind turbine

ثبت سفارش جدید