Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت بحران در ژنرال موتورز و تویوتا: تحلیل ارتباطات وابسته به جنسیت و پوشش رسانه‌ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت بحران در ژنرال موتورز و تویوتا: تحلیل ارتباطات وابسته به جنسیت و پوشش رسانه‌ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Public Relations Review
سال انتشار
2016
کد محصول
1013807
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
316 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه از نظریه‌ی genderlect به منظور تحلیل ارتباطات بحران اجرایی ارشد استفاده می‌کند. این اختلافات در مورد دو پاسخ بحرانی کمپانی ها و تمام ارتباطات زن در مقابل مرد توضیح داده شده‌اند. همچنین، این مطالعه از نظریه ارتباطات بحرانی موقعیتی برای تحلیل ارزش اخبار در پوشش رسانه ای بحران استفاده می‌نماید. در حالی که ارتباط مستقیم بین ارتباطات وابسته به جنسیت و ارزش اخبار، خارج از حوزه ی این مطالعه می باشد، ولی همان‌طور که توسط اختلافات جنسیتی بیان شده است، تحلیل فعلی می تواند به عنوان پایه ای برای تحقیقات آینده در بهترین استراتژی های بحران مورد استفاده قرار گیرد.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Crisis management

ثبت سفارش جدید