Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بهبود تجارب کاربران نهایی با بهینه‌سازی حالت آماده‌به‌کار LTE " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود تجارب کاربران نهایی با بهینه‌سازی حالت آماده‌به‌کار LTE
نویسنده/ناشر/نام مجله :
16th International Conference on Advanced Communication Technology
سال انتشار
2014
کد محصول
1013815
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله روش تعریف شرایط اندازه‌گیری تریگر و شرایط ارزیابی انتخاب مجدد سلول LTE برای نسخه 9 کاربران آماده ­به کار ارائه شده است. برای پیشنهاد پارامترهای انتخاب مجدد سلول، مقدار اندازه‌ی RSRQ برای افزایش ترافیک بسته در شبکه‌های LTE در نظر گرفته شده است. علاوه بر این طرح پیشنهادی برای بهبود تجارب کاربر نهایی مانند نرخ کمپینگ LTE، اجتناب از انتخاب مجدد سلول‌های غیر ضروری که باعث تخلیه باتری و اثر پینگ‌پنگ بین LTE و WCDMA بین انتخاب مجدد سلول‌های RAT یا تغییر مسیر می‌شود، طراحی شده است. پارامتر انتخاب مجدد سلول پیشنهادی بر اساس داده‌های آزمایشی جمع­آوری شده در منطقه شهری توکیو ساخته شده است.

1-مقدمه

حضور کاربرانی با قابلیت 3GPP  نسخه 9 در بازار تلفن همراه در جهان، از سال 2013 آغاز شده و در نهایت آیفون‌های اپل 5s/5c و آخرین گوشی‌های هوشمند منجر به تمایل کاربران به خرید LTE شده است. حتی اگر اپراتورها هنوز تجربه ترافیک بسته‌های داده‌ای بالا را نداشته باشند و رکوردهای کم و قابل ‌اندازه‌گیری‌ از چگونگی افزایش ترافیک بسته به وسیله کاربران LTE وجود نداشته باشد آن‌ها می‌توانند پیش‌بینی کنند که حجم ترافیک بسته‌ای به طور قابل توجهی در مدت کوتاهی افزایش یافته که با زوال جدی RSRQ از نظر پوشش رادیویی به پایان خواهد رسید...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




LTE release 9
cell reselection
RSRQ

ثبت سفارش جدید