Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی چالش های اصلی و مزایای اقتباس از یادگیری موبایل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی چالش های اصلی و مزایای اقتباس از یادگیری موبایل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Current Journal of Applied Science and Technology
سال انتشار
2013
کد محصول
1013816
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
179 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اخیراً، نشان داده شده که ابزارهای یادگیری الکترونیک سیستم های بالقوه ای برای مدیریت و پیشرفت در بخش آموزشی می باشند. استفاده از ابزارهای یادگیری موبایل(یادگیری-M) در زمینه سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) حوزه جالب تحقیقاتی است که توجه به آن ارزشمند است. یادگیری موبایل می تواند باعث اتوماتیک شدن بیشتر یادگیری و آموزش برای بخش آموزشی و افراد تحت تعلیم گردد. یادگیری موبایل می تواند از نوعی یادگیری پشتیبانی نماید که در همه جا وجود دارد و بنابراین آن را به عنوان یک کاندیدای بالقوه برای آموزش از راه دور در آینده به تصویر کشیده است. کارهای تحقیقاتی زیادی در زمینه یادگیری موبایل انجام شده و مربوط به طراحی آن و چالش های توسعه برنامه های کاربردی می باشد. این مقاله، روندهای سیستم های یادگیری قدیمی را مشخص می‌کند و رابطه ای بین تکنولوژی های موبایل جدید و طرح های آموزشی فعلی را برقرار نموده است. این مقاله، مزایای اصلی را مورد بررسی قرار می دهد که می تواند بخش آموزشی را منعکس نماید، در حالی که چالش های اصلی نیز در نظر گرفته شده اند و سرویس های یادگیری موبایل را نیز پذیرفته اند. تاثیر اقتصادی بالقوه ی استفاده از یادگیری موبایل نیز با توجه به دانشجویان، کارمندان و سازمان های زیربط در نظر گرفته شده اند.

1-مقدمه

در عصر دانش، استفاده از ابزار تکنولوژی اطلاعات(IT) خصوصاً در زمینه سیستم های مدیریت یادگیری(LMS) به محبوبیت رسیده است. چندین گزارش بین المللی از بانک جهانی(2003) و اجلاس جهانی در جامعه اطلاعاتی(2005) روی استفاده از تکنولوژی ارتباطی اطلاعات(ICT) به منظور ایجاد منابع انسانی تمرکز نموده است و پیشنیاز مهمی برای توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش به خصوص برای توسعه کشورها می باشد. اخیراً، اقتباس از سیستم های یادگیری الکترونیک در آموزش در حال رشد می باشد. در سال 2004، بازار یادگیری الکترونیک بیش از 18 بیلیون دلار آمریکا در دنیا ارزش داده است [1]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Learning Management Systems (LMS)
M-learning
M-learning adoption

ثبت سفارش جدید