Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروفایل کاربران برای بهینه سازی انرژی در پردازش ابریِ متحرک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروفایل کاربران برای بهینه سازی انرژی در پردازش ابریِ متحرک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1013817
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
273 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحرک و محاسبات ابری دو زمینه هستند که به سرعت از نظر موارد استفاده و کاربرد در حال گسترش هستند. این مقاله، کارهای موجود در مورد مصرف انرژیِ محاسبات ابری متحرک را مرور کرده و پس از آن سیستمی ارائه می­ کند که از طریق آن می­ توان برنامه های کاربران را به صورت محلی برای مصرف انرژی آن ها پروفایل کرد و پس از آن اگر تقویت لازم باشد، آن ها می ­توانند برای مصرف بهینه انرژی با ابر­های خارجی مذاکره کنند. چنین سیستمی به ویژه برای ابرهای کوچک مفید است که منابع محدودی دارند و  ممکن است لازم باشد تعدادی از مشتریان را انتخاب کنند. در حالی که پردازش متحرک، انواع ویژگی­ ها را با قابلیت­ های بالا برای کاربران در مکان­ های غیر ثابت فراهم می ­کند، محاسبات ابری روش تامین، استفاده و بهینه سازی منابع پردازشی به ارائه دهندگان خدمات و کاربران نهایی را دچار تحول می­ کند. این دو رشته در حال ادغام هستند تا به چند روش مختلف، قابلیت­ های بیشتری برای دستگاه ­های متحرک فراهم شود. افزایش منابع متحرک ابری، روشی است که نشان داده شده است از طریق آن، مصرف انرژی و قدرت دستگاه های متحرک ممکن است بطور قابل توجهی بهبود یابد. با این حال، با توجه به ماهیت محدود منابع دستگاه ها، به ویژه منبع قدرت و رابط های ارتباطی آن ها، معمولاً روش خوبی وجود دارد که در آن، کاهش بار این منابع مقرون به صرفه است.

1-مقدمه

در حالی که پردازش متحرک مسلماً تبدیل به انتخابِ کاربر نهایی شده است، به ویژه برای متصل ماندن به سرویس­ های خارجی، اما پردازش ابری مهمترین پلت فرم ارائه خدمات پردازشی است. این، نوعی ابزار پردازشی است که از طریق آن، منابع پردازشی بر حسب تقاضا، به صورت مقیاس ­پذیر و پرداخت-بر حسب-استفاده به فروش می ­رسد. منابع به وسیله ­ی فراهم کننده خدمات ابر (CSP) برای کاربر نهایی فراهم می­ شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile-Cloud-Computing
Energy
Profiling

ثبت سفارش جدید