Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " به کارگیری یادگیری مبتنی بر رقابت برای مهندسی نرم افزار چابک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
به کارگیری یادگیری مبتنی بر رقابت برای مهندسی نرم افزار چابک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Applications in Engineering Education
سال انتشار
2016
کد محصول
1013823
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
356 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مهندسی نرم افزار به معنی به کار گیری اصول مهندسی برای توسعه ی نرم افزار است. به همین شیوه، مهندسی نرم افزار چابک به معنی به کارگیری روش های چابک برای مهندسی نرم افزار است. دوره های آموزشی مهندسی نرم افزار سعی دارند طول عمر توسعه ی محصول را با استفاده از رویکردهای مبتنی بر پروژه آموزش دهند. همچنین آنها در تلاشند که مسائل دنیای واقعی را در دوره های درسی مهندسی نرم افزار بگنجانند. علاوه بر این، آنها در تلاشند که کار تیمی را در توسعه ی محصول آموزش دهند زیرا الزامی برای توسعه ی نرم افزارهای دنیای واقعی است. در آموزش رباتیک، یادگیری مبتنی بر رقابت به طور موثری در طول سال ها استفاده می شود. مسابقات را می توان در تیم ها سازماندهی کردو مسائل دنیای واقعی را می توان با استفاده از آنها شبیه سازی کرد. در این اثر، یک رویکرد یادگیری مبتنی بر رقابت در یک دوره ی مهندسی نرم افزار چابک گنجانده شده است و کارایی مهندسی نرم اغزارهای آموزشی را افزایش می دهد و به این ترتیب نتایج رویکردها ارائه می شوند. مسائل دنیای واقعی توسعه ی نرم افزارهای چابک با استفاده از تنظیمات مبتنی بر رقابت شبیه سازی می شوند.

1-مقدمه

دوره های مهندسی نرم افزار در تلاشند که طول عمر توسعه ی محصول را به دانشجویان آموزش دهند. در شرکت ها، بسیاری از پروژه های نرم افزاری توسط برخی از توسعه دهندگان، توسعه داده شده اند. معمولاً آن دسته از پروژه ها، توسط بیش از یک توسعه دهنده، توسعه داده شده اند. علت این است که این پروژه ها برای یک توسعه دهنده بسیار بزرگ هستند. یک تیم و یا تیمی از توسعه دهندگان این نوع از پروژه ها را پیاده سازی می کنند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




agile software development
software engineering course
competition-based learning

ثبت سفارش جدید