Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیلِ آزمایشی تکنیک‌های مدیریت انرژی، در دستگاه‌های سیاری که از بستر رایانش ابری استفاده می‌کنند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیلِ آزمایشی تکنیک‌های مدیریت انرژی، در دستگاه‌های سیاری که از بستر رایانش ابری استفاده می‌کنند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, International Conference on Green Computing and Internet of Things
سال انتشار
2015
کد محصول
1013826
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
622 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با توجه به اینکه ذخیره سازی و انجام محاسبات در پارادایم ابری از طریق یک بستر شبکه‌ای صورت می‌گیرد، استفاده از این پارادایم را می‌توان برای آن دسته از دستگاه‌های سیاری که از نظر مصرف انرژی کارآمد می‌باشند، ضروری دانست. بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند با کمک پارادایم ابری به اینترنت متصل شده و در هر زمان و مکانی به منابع دسترسی داشته باشند. در این مقاله، به ارائه‌ی دیدگاهی شفاف از تکنیک‌های مختلف انرژی در دستگاه‌های سیار پرداخته شده است و همچنین کارائی تکنیک‌های مختلف رایانش ابری برای دستگاه‌های کارآمد از نظر مصرف انرژی مورد تحلیل قرار گرفته است. در همین راستا، به اختصار به ارائه ی دیدگاه مان در خصوص رایانش سبز خواهیم پرداخت. در ادامه نیز بر مبنای شش مورد کاربردی مختلف به تحلیلِ کارائی تکنیک‌های مختلف لود بالانسینگ (متوازن سازی بار) می‌پردازیم. 

1-مقدمه 

دستاورد های عصر حاضر در حوزه‌ی محاسبه و ارتباط منجر به افزایش سطح استفاده از دستگاه‌های سیار گردیده که در نتیجه‌ی این استفاده ی گسترده از دستگاه ها، حجم زیادی از انتشارات کربنی در محیط پراکنده گردیده است و در همین راستا ضروری است تا به منظور حفظ پایداری زیست محیطی، مصرف انرژی دستگاه‌های سیار کاهش پیدا نماید. مصرف انرژی در این دستگاه‌ها را می‌توان با کاهش ضریب توان و یا ضریب زمان و یا کاهش هر دوی این ضرایب کاهش داد. مصرف انرژی در این دستگاه‌ها را می‌توان در دو سطح نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاهش داد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Energy efficiency
mobile devices
load balancing

ثبت سفارش جدید