Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " فرهنگ سازمانی در سازمان های دولتی و خصوصی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرهنگ سازمانی در سازمان های دولتی و خصوصی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1013830
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
186 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هر سازمانی، صرف نظر از منطقه، کشور یا بخشی که در آن فعالیت می کند، فرهنگ خاص خود را دارد. فرهنگ سازمانی یک سازمان دولتی، برخلاف فرهنگ سازمانی یک سازمان خصوصی، در یک بستر معنوی گسترده تر توسعه می یابد. هدف مطالعه موردی حاضر، شناسایی نوع فرهنگ سازمانی در دو موسسه رومانیایی یعنی سازمان دولتی کلاراسی سیتی هال و سازمان خصوصی اکتیو تریدینگ اس آر ال، به منظور دستیابی به یک دیدگاه تطبیقی درباره فرهنگ سازمانی آنهاست. در ارتباط با روش تحقیق، پرسش نامه ای با 10 سوال استفاده شده و پاسخ ها، مورد تحلیل آماری قرار گرفته است.

1-مقدمه

هر سازمانی، صرف نظر از منطقه، کشور یا بخشی که فعالیت می کند، فرهنگ خاص خود را دارد (روسو، 1989). اگر در بخش دولتی، این ادعا وجود دارد که اختلافات معنی داری در فرهنگ سازمانی این سازمان ها بچشم می خورد، نمی توانیم همین ادعا را درباره فرهنگ سازمانی بخش دولتی داشته باشیم. اگرچه اختلافات زیادی بین ارزش ها، بسته به حوزه فعالیت سازمان ها وجود دارد، سازمان های دولتی مجموعه ای از ارزش های مشترک نیز در تمامی فرهنگ های سازمانی را دارند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




organizational culture
public institution
private institution

ثبت سفارش جدید