Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Managerial Studies and Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1013836
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
210 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه در اکثر سازمان ها کلیه وظایف در قالب کار گروهی انجام می شود و به همین دلیل به کارمندانی نیاز داریم که با رفتارهای شهروندی نظیر کمک به دیگران، وفاداری به سازمان، نوآوری فردی، فضیلت مدنی، توسعه نفس و غیره آشنا باشد. شهروندان سازمانی ایده آل نقش بسزایی در پیدایش سرمایه اجتماعی در درون سازمان دارند. سرمایه اجتماعی زمانی شکل می گیرد که کارمندان به فرا روی از الزامات رسمی شغل خود جهت کمک به دیگران، همراستا سازی علائق و منافع شخصی خود با منافع سازمانی و تعهد اصیل به فعالیت ها و رسالت کلی سازمان تمایل داشته باشند. اگر موفق به درک رابطه میان سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی شویم، می توانیم گامی موثر در راستای بهبود عملکرد و افزایش سودمندی افراد و سازمان بر داریم. بنابراین، هدف مطالعه حاضر بررسی سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی است.

1-مقدمه

رفتارهای شهروندی سازمانی در زمره رفتارهای داوطلبانه و اختیاری هر کارمند فعال در درون سازمانی قرار داشته می گیرند. این رفتارها نباید توسط قوانین یا مقررات به امری اجباری تبدیل شوند. هر شهروند سازمانی ایده ال باید از نقایص و کمبودات همکاران خود آگاه بوده و در راستای دستیابی آنان به اهداف خود آمادگی کافی برای کمک به آنان داشته باشد. این حوزه بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته است و در خلال چند دهه اخیر این حوزه توجه اکثر پژوهشگران را به خود جلب نموده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Social Capital
Organizational Citizenship Behaviour

ثبت سفارش جدید