Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " فرآیند سیاست گذاری ملی در شرایط اقتصادی بین المللی و جنبش های مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرآیند سیاست گذاری ملی در شرایط اقتصادی بین المللی و جنبش های مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1013838
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
277 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

جنبش های بین المللی شناخته شده در جامعه فعلی ما تأثیر مشهودی بر سیاست های ملّی عمومی دارد. بنابراین، یک دولت آگاه باید یک مکانیزم سیاسی را اجرا کند که مشارکت عوامل بین المللی مختلف را در عرصه دولتی درنظر بگیرد. رومانی به کمک کمیسیون اروپا، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و از طریق ترتیبات ضمانتی، برنامه ای را برای به اجرا گذاشت که دیدگاه سیاست گذاری ولتی را تغییر داد. مقاله حاضر تغییرات فرایند سیاست گذاری را تحت مشارکت بازیگران بین المللی نشان می دهد.  از دیدگاه روش شناسی و با درنظر گرفتن چارچوب نظری و هنجاری، این پژوهش مبتنی بر ماتریس  عوامل و همچنین بررسی ترتیبات ضمانتی است که تحلیلی در محیطی با بازیگران متعدد را حاصل نموده است.

1-مقدمه

جنبش های بین المللی شناخته شده در جامعه ما در زمان حاضر، تأثیر مشهودی بر سیاست گذاری داشته است. ماهیت واکنش های سیاست گذاری به واسطه جنبش های بین المللی نظیر تغییرات آب و هوایی، تهدیدات تروریستی و امروزه، اقتصاد جهانی و بحران مالی شکل می گیرد. بنابراین، در شرایطی که نظام های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی دربرگیرنده ارتباطات دوجانبه و سازگاری هستند، بازیگران بین المللی، بانک جهانی، صندوق بین المللی پول و کمیسیون اروپا نقش فعالی در سیاست گذاری دولتی دارند و رهنمودهایی را در این مورد ارائه می دهند که سیاست های دولتی چگونه باید شکل بگیرند تا به ویژگی های اقتصادی بازار نیز توجه کنند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Policy-making process
international actors
structural reforms

ثبت سفارش جدید