Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " حکومت نوآور، ارمغان اتحاد در سیاست عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حکومت نوآور، ارمغان اتحاد در سیاست عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2016
کد محصول
1013841
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
307 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مطالعه حاضر به روش تحلیل کیفی تطبیقی به بررسی این مسئله پرداخته ایم که چه نوع پیکربندی قادر به تبیین سیاست عمومی در فرآیند حکومت نوآورانه می باشد. در این مطالعه شرایط سیستم های فرعی (خرده نظام ها) از طریق بررسی موردی ویتنام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد پیکربندی کمینه متغیرهای کلیدی ما را به سمت دستیابی به پیامد مورد نظر هدایت می کند.

1-مقدمه

مفهوم حکومت با دو دستاورد در حوزه علوم سیاسی و اجتماعی همبسته می باشد (مارچ و اولسن، 1989؛ وب، 2007؛ ویلیامسون، 1999). از نظر علوم سیاسی حکومت به معنی کاهش توانایی حکمرانی دولت ها و از دست رفتن مشروعیت اقدامات دولتی می باشد. با این حال، علوم سیاسی از علیت چندگانه شرایط سیاسی و حکومت نوآورانه غفلت نموده اند. در این میان تحلیل کیفی تطبیقی کمک شایانی به مدل سازی این فرآیند می نماید…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Public policy
Innovative governance

ثبت سفارش جدید