Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " کارآفرینی اینترنتی: سرمایه اجتماعی، سرمایه انسانی و عملکرد شرکت های سرمایه گذاری اینترنتی در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کارآفرینی اینترنتی: سرمایه اجتماعی، سرمایه انسانی و عملکرد شرکت های سرمایه گذاری اینترنتی در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research Policy
سال انتشار
2014
کد محصول
1013844
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
451 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله تأثیرات تعاملی سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی (تجربه) کارآفرینان را بر عملکرد شرکت های سرمایه گذاری اینترنتی بررسی می کند. داده های تجربی متشکل از مطالعات طولی 94 شرکت سرمایه گذاری اینترنتی مختلف در پکن، چین است. این مطالعه مشخص نموده است که تعامل سرمایه اجتماعی و تجربیات غربی کارآفرینان تأثیر مثبتی بر احتمال بقای بنگاه های اینترنتی دارد درحالیکه تعامل سرمایه اجتماعی و تجربه راه اندازی کارآفرینان تأثیری منفی بر عملکرد بنگاه دارد.

1-مقدمه

با رشد سریع اقتصاد چین، بخش خصوصی داخلی در حال خروج از سایه است و نقش برجسته ای را در توسعه اقتصادی این کشور ایفا می کند. به دلیل عوامل تاریخی، قانونی و فرهنگی، بخش خصوصی در چین تا اندازه زیادی غیر رسمی بوده است. بسیاری از سازمان ها دارای حقوق مالکیت، ساختار مالکیت، مکانیزهای مدیریت شرکت و گزارشات مالی مبهمی هستند. این امر انعطاف زیادی را برای بخش خصوصی در رویارویی با شرایط به سرعت درحال تغییر بازار و مقررات ناپایدار دولتی به وجود می آورد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Social capital
Human capital
Internet

ثبت سفارش جدید