Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " پیش در آمدی بر اقتصاد سیاست کارآفرینانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیش در آمدی بر اقتصاد سیاست کارآفرینانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
J Ind Compet Trade
سال انتشار
2010
کد محصول
1013845
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
226 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مقاله حاضر در مورد یک سری مسائل ویژه در مورد اقتصاد سیاست کارآفرینانانه بحث شده است. اعتقاد بر این است که تفاوت های مهمی که در ادبیات پژوهشی در مورد چشم انداز و رویکردهای سیاست کارآفرینانه مشاهده می شود، در مفاهیم و دیدگاه های متفاوت ریشه دارند. مفهوم شامپتری در حوزه کارآفرینی که بیشتر بر نوآوری و رشد و توسعه شرکت متمرکز است، تعریفی مفید از سیاست کارآفرینانه در کشورهای توسعه یافته فراهم می آورد. افزون بر این، به طور خلاصه و متمرکز بر تاثیر سایر موارد نیز اشاره شده است. نتیجه این مطالعه حاکی از آن است که جهت مطالعه سیاست کار آفرینانه باید بیشترین تاکید بر عوامل اقتصادی باشد.

1-مقدمه

از منظر بسیاری از سیاست گذاران و کارشناسان، کارآفرینی یکی از مهمترین تعیین کننده های رقابت مادام العمر کشورهاست. با این حال، کارآفرینی در زمره مفاهیمی که هم در حوزه پژوهش و هم در حوزه سیاست، تعریف دقیقی دارند، قرار نمی گیرد. گاهی تمرکز بر کارآفرینی مترادف با شرکت هایی با اندازه کوچک و متوسط قلم داد می شود (SME). گاهی نیز مفهوم کارآفرینی صرفا به شرکت های بزرگ و تازه کار محدود می شود. در رویکرد دیگری که مبتنی بر دیدگاه شامپتر است، این مفهوم به شرکت های نوآور و پیشتاز محدود شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




entrepreneurship
enterprise policy
SMEs

ثبت سفارش جدید