Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " استفاده از ارزش خالص فعلی (NPV) جهت آزمایش مدل یک پارچه در ساخت سیستم های مدیریت اطلاعات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از ارزش خالص فعلی (NPV) جهت آزمایش مدل یک پارچه در ساخت سیستم های مدیریت اطلاعات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Economics, Finance and Accounting
سال انتشار
2016
کد محصول
1013856
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
479 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل یک پارچه یک مدل جدید است که اخیرا بمنظور ساخت سیستم­ های اطلاعات مدیریت (MISها) با استفاده از روش توسعه سیستم رویکرد کلاسیک توسعه یافته است. هدف مدل یک پارچه تشخیص موانع رویکرد کلاسیک در زمان و هزینه بیشتر مصرف است درحالیکه MISها را می ­سازد. مدل یک پارچه در معرض دو آزمایش با استفاده از نظریه­ های احتمال ریاضیاتی بمنظور اطمینان از روایی مدل یک پارچه در ماموریت خود بود. نتایج آزمایشات موفقیت مدل یک پارچه را در ماموریت خود ثبت نموده ­اند. این آزمایشات بعنوان آزمایشات داخلی دانسته می­ شوند، و بنابراین، مدل یک پارچه همچنان نیاز به یک آزمایش کاربردی دارد، تا به یک سیستم آزمایشگر کامل برای مدل یک پارچه دست باید، که اطمینان سازندگان سیستم را به استفاده از مدل یک پارچه افزایش خواهد داد. از اینجا، این تحقیق از نظریه از تابع مالی ارزش خالص فعلی (NPV) بمنظور اجرای یک آزمایش نظری-کاربردی بمنظور آزمایش روایی مدل یک پارچه در کار و ماموریت خود استفاده می­ نماید.

1-مقدمه

مدل یک پارچه مدلی جدید است که اخیر توسط محمد ابو عمر و دکتر خیرل انور عبدلله (عمر و عبدالله، 2015) بمنظور ساخت سیستم­ های اطلاعات مدیریت (MISها) با استفاده از رویکرد کلاسیک توسعه داده شده است، که یکی از روش ­های توسعه سیستم­ ها می­ باشد. هدف مدل یک پارچه غلبه بر موانع رویکرد کلاسیک در زمان و هزینه اضافه مصرف است درحالیکه MISها را می­ سازد (عمر و عبدالله، 2015)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Management information system
MIS
integrated model

ثبت سفارش جدید