Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک الگوریتم پخش بار بهینه برای مدیریت منابع انرژی توزیع شده مسکونی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم پخش بار بهینه برای مدیریت منابع انرژی توزیع شده مسکونی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
سال انتشار
2014
کد محصول
1013868
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به یک سیستم انرژی خانگی متصل به شبکه هیبرید گرمایی / الکتریکی می پردازد که شامل یک پیل سوختی با واحد CHP و یک باتری به عنوان منبع ذخیره انرژی می شود. یک الگوریتم پیش بینی روز بعد برای مدیریت منابع مختلف تشکیل شده تا یک جدول لوکاپ موثر را به وجود آورده تا یک برنامه ریزی عملیاتی بهینه برای منابع انرژی توزیع شده در هر دوره زمانی را تعیین کند به گونه ای که هزینه کل عملیات ریزشبکه کمینه شود. تاثیر تعرفه برق و راندمان سیستم ذخیره انرژی زمان بهینه سازی برنامه های عملیاتی در نظر گرفته شده اند.

1-مقدمه

دیماندهای حرارت و برق در سیستم انرژی خانگی را می توان با سیستم های تولید مشترک تهیه کرد. سیستم CHP یک بخش از سیستم انرژی ادغام شده می باشد. تعداد زیادی مقالات در سراسر دنیا در مورد کاربرد آن در سیستم های انرژی پرداخته اند ]1-6[.CHP در سال های اخیر از لحاظ فنی بهبود داشته است. یک جنبه دیگر، مشکل ایجاد بلاک های تجربی بوده که با ارائه سیاست های مناسب سهل شده است ]7-9[....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Battery efficiency
combined heat and power (CHP) system
electricity tariff

ثبت سفارش جدید