Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت منابع انسانی سبز و مدیریت زنجیره تامین سبز: ایجاد ارتباط میان دو موضوع نوظهور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت منابع انسانی سبز و مدیریت زنجیره تامین سبز: ایجاد ارتباط میان دو موضوع نوظهور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cleaner Production
سال انتشار
2017
کد محصول
1013886
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
914 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدیریت منابع انسانی سبز (GHRM) و مدیریت زنجیره تامین سبز (GSCM) به ترتیب دو موضوع بسیار محبوب در زمینه­ های مدیریت منابع انسانی (HRM) و مدیریت عملیات (OM) به شمار می­ روند. با وجود آنکه تحقیقات صورت گرفته در این دو زمینه موجب گسترش نقش GSCM و GHRM در ایجاد سازمان­ های پایدارتر شده است، اما وقفه قابل توجهی در یکپارچه­ سازی این دو موضوع جدید وجود دارد که علت آن، وجود وقفه  بزرگتری در یکپارچه­ سازی مدیریت منابع انسانی و مدیریت زنجیره تامین (SCM) است. از این رو، هدف این پژوهش ارائه یک چارچوب یکپارچه و همکارانه جهت برقراری ارتباط میان مدیریت منابع انسانی سبز و مدیریت زنجیره تامین سبز (GHRM-GSCM) و همچنین طرح یک موضوع تحقیقاتی برای ایجاد این یکپارچگی می­ باشد. در این مقاله پس از دستیابی به اهداف ذکر شده، پیامدهای ناشی از یکپارچه ­سازی GHRM-GSCM برای مدیران سازمان­ ها، متخصصان حوزه­ های پایداری در سازمان­ ها و زنجیره ­های تامین واقعا پایدار پرداخته می­ شود.

1-مقدمه

پایداری محیطی و سبز سازی سازمان­ ها از جمله موضوعاتی می ­باشند که به طور فزاینده در جلسات مدیریتی مورد بحث قرار می­ گیرند (گنزالز بنیتو 2006). این موضوعات موجب وقوع یک انقلاب سبز در حوزه­ های مدیریتی مرسوم از جمله مدیریت منابع انسانی (جکسون و همکاران 2014؛ رنویک و همکاران 2013؛ جبور و همکاران 2010) و مدیریت عملیات­ ها (گوویندان و همکاران 2014؛ گوناسکاران و نگای 2012؛ گوناسکاران و اسپلانزانی 2012؛ سارکیس 2001) شده ­اند (مارکوس و فرمث 2009)…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Green Supply Chain Management (GSCM)
Green Human Resource Management (GHRM)

ثبت سفارش جدید