Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " تحویل پایدار نانو پرتوها برای تحلیل های پیشرفته مقیاس نانو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحویل پایدار نانو پرتوها برای تحلیل های پیشرفته مقیاس نانو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Synchrotron Radiation Instrumentation
سال انتشار
2012
کد محصول
1013899
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحلیل ­های پیشرفته در مقیاس نانو مثل «طیف نمایی ریزساختاری جذب اشعه X (XAFS)»، «طیف نمایی رنگ ­تابی دورانی مغناطیسی اشعه ایکس (XMCD)» و «دستگاه طیف نمایی فلوئورسنس اشعه ایکس (XRF)» با رزولوشن فضایی 100 نانومتر و با ارتقاء دادن  دو پرتو اشعه ایکس BL37XU و BL39XU در SPring-8 به طور معمول انجام شده ­اند. اندازه پرتو تمرکزی می­ تواند از 50 نانومتر تا 2 میکرومتر متغیر باشد و بالاترین میزان شار با مقدار 1012 photons/s/0.01% b.w  در شرایط اندازه پرتو 2300 ×300nm (پهنای کامل در نصف بیشینه) و همچنین در 12 کیلو الکترون ولت حاصل می ­شود.

1-مقدمه

پرتو متمرکز اشعه ایکس یک ابزار قدرتمند برای آشکار کردن ویژگی­ های الکترونیکی، شیمیایی، ساختاری و مغناطیسی مواد پیشرفته با رزولوشن فضایی بالاست. پیشرفت­ های اخیر اپتیک در تولید پرتوهای غیر متمرکز اشعه ایکس، رویایی بوده است [1-3] و ما را قادر به تحلیل نانو­پروب اشعه ایکس می­ سازد. برای کاربردهای گسترده نانوپرتو می­ توان با استفاده عملی از یک پرتو 100 نانومتری برای برطرف کردن نیازهای مشکلات رایج صنعتی و تحقیقات علمی استفاده کرد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


nano-beams

ثبت سفارش جدید