Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " پروب قطرات کوچک حاوی ذرات معلق بیولوژیک کلوئیدی در سطوح هوشمند با پرتو های نانو و میکرو تابش سینکرونترون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروب قطرات کوچک حاوی ذرات معلق بیولوژیک کلوئیدی در سطوح هوشمند با پرتو های نانو و میکرو تابش سینکرونترون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Optics and Lasers in Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1013904
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

قطرات کوچک با ذرات معلق کلوئیدی بیولوژیکی که در زیرلایه ­ها تبخیر می­ شوند با ویژگی­ ها رطوبتی تعریف شده، محیط­ های محدود شده برای آغاز تجمع و فرآیندهای خود آرایی را تولید می ­کنند. ما سطوح میکرو و نانوساختار هوشمند که برای پروب قطره ­های کوچک و باقی­مانده ­ها بهینه سازی شده است را با تکنیک ­های پراش تابش سینکرونترون پرتوهای میکرو و نانو تشریح کرده­ ایم. کاربردهای ارائه شده برای پپتیدهای AcIVD و β-amyloid (1-42) می­ باشد که قادر به شکل ­دهی ساختارهای صفحه­ ای cross-β هستند. تابش سینکرونترون طیف نمایی FTIR تکمیلی، شکل گیری ساختار ثانویه را بررسی می­ کند. منبع قوی تابش سینکرنترون باعث سریع ­تر شدن آزمایش ­های اسکن شطرنجی می ­گردد.

1-مقدمه

تبخیر قطات کوچک ذرات معلق بیولوژیکی باعث ایجاد الگوهای گوناگونی می­ گردد که به طبیعت فعل و انفعالات سطح بستگی دارند [1]. در حقیقت باقیمانده ­های نوع حلقه-قهوه در سطوح مرطوب شکل گرفته ­اند [2]. الگوهای پیچیده ­تری در سطوح فوق آبگریز مشاهده شده ­اند (SHS) که در محدوده باقی­مانده ­های کره ­ای یا متلاشی شده حلقه-قهوه­ قرار می ­گیرند و به غلظت حل شدن بستگی دارند [3]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Biological colloids
Digital microfluidics
Micro-/nano X-ray diffraction

ثبت سفارش جدید