Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " میکرو ساختار و مکانیسم استحکام‌بخشی کامپوزیت زمینه منیزیمی تقویت‌شده با نانو لوله‌های کربنی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
میکرو ساختار و مکانیسم استحکام‌بخشی کامپوزیت زمینه منیزیمی تقویت‌شده با نانو لوله‌های کربنی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Materials Science & Engineering A
سال انتشار
2014
کد محصول
1013907
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کامپوزیت‌های زمینه منیزمی و مسلح شده به‌وسیله نانولوله‌های کربنی (CNTها) به‌وسیله یک رویکرد جدید تولید شدند. بعد از اکستروژن داغ، تأثیر نانولوله‌های کربنی بر میکرو ساختار و خواص مکانیکی زمینه Mg-6Zn موردبررسی قرار گرفت. نتایج نشان دادند که بیشتر CNTها به‌طور یکنواخت و جداگانه در کامپوزیت توزیع‌شده‌اند، و پیوند سطحی خوبی ایجاد شده است. نانولوله‌ها به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای دانه‌های زمینه Mg-6Zn را اصلاح کردند، همچنین CNTها استحکام کششی نهایی (UTS)، استحکام تسلیم (YS) و مدول یانگ را بهبود بخشیدند. اصلاح دانه، مکانیسم انتقال بار و مکانیسم استحکام دهی اوروان نقش به سزایی را در افزایش استحکام تسلیم ایفا می‌کنند.

1-مقدمه

نانو لوله‌های کربنی (CNTها) به دلیل استحکام و مدول الاستیک بسیار زیاد خود [1-6] و خواص حرارتی [7] و الکتریکی [8] خوب، توجه زیادی را به‌عنوان تقویت‌کننده ایدئال برای کامپوزیت‌ها به خود جلب نموده است. در دهه‌های اخیر، تلاش اصلی تحقیق‌ها بر روی کامپوزیت‌های زمینه پلیمری تقویت‌شده با نانولوله‌های کربنی بود، و فعالیت بر روی کامپوزیت‌های زمینه فلزی خصوصاً منیزمی تقویت‌شده با CNT بسیار نادر بود [9،10]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Carbon nanotubesو Microstructure

ثبت سفارش جدید