Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " موانع پیاده سازی و شکست در پیاده سازی استراتژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
موانع پیاده سازی و شکست در پیاده سازی استراتژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Baltic Journal of Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013922
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
524 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف : هدف این مقاله بررسی این پرسش است: موانع پیاده ­سازی استراتژی چگونه با یکدیگر مرتبط هستند و بر پیاده ­سازی استراتژی تاثیر می­ گذارند؟ طراحی/روش/رویکرد : روش تحقیق بصورت کیفی و بر اساس مرور گسترده ادبیات و یک تحلیل مورد پژوهی عمیق است. یافته­ ها : این مقاله دو نتیجه ­گیری اصلی را استخراج می­ کند. نتیجه اول این است که بسیاری از موانع تاثیرگذار بر فرایند پیاده ­سازی استراتژی می­ توانند با یکدیگر تعامل ایجاد کنند و به قویا شیوه ­هایی پویا و پیچیده بهم مرتبط باشند. نتیجه دوم این است که موانع می ­توانند منجر به موانع دیگر شوند و آنها را تقویت کنند، و نهایتا زنجیره­ های طولانی از موانع را تشکیل دهند. اصالت/ارزش : پیاده ­سازی استراتژی همچنان یک وظیفه دشوار با موفقیتی غیرمحتمل است. این مقاله به توضیح این امر کمک می ­کند که چرا بسیاری از تلاش ­های پیاده­ سازی استراتژی با شکست مواجه می­ شوند. این یکی از معدود مقالاتی است که به بررسی مسئله روابط بین موانع پیاده ­سازی استراتژی می ­پردازد.

1-مقدمه

یکی از مسائل لاینحل مدیریت، درصد بالای شکست­ ها در تلاش­ های پیاده ­سازی است، بطوریکه اکثر محققان یک نرخ شکست 30 تا 70 درصدی را برآورد می­ کنند (کاندیدو و سانتوس، 2011، 2015). اگرچه پیشرفت قابل توجهی در حوزه مدیریت استراتژیک صورت گرفته است، اما این مسئله استمرار دارد، که نشان می ­دهد نگاه دقیق ­تر به دلایل پشت شکست حائز ضرورت می­باشد. در سال­ های اخیر، تحقیقات در این حوزه، به سمت بررسی تاثیر متغیرهای سازمانی درونی بر پیاده ­سازی استراتژی معطوف شده ­اند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Relationships
Strategy implementation
Organizational change

ثبت سفارش جدید