Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " لیراگلوتاید: مرور استفاده از این دارو در بیماران بزرگسال مبتلا به دیابت نوع 2 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
لیراگلوتاید: مرور استفاده از این دارو در بیماران بزرگسال مبتلا به دیابت نوع 2
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Drugs
سال انتشار
2014
کد محصول
1013927
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
663 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

لیراگلوتاید زیر پوستی (Victoza)، یک آگونیست گیرنده پپتید شبه گلوکان1 است که  برای درمان بیماران بزرگسال مبتلا به دیابت نوع 2 تایید شده است. تجویز یکبار در روز لیراگلوتاید به صورت تک درمانی یا به طور ترکیبی با دیگر عوامل ضد دیابتی (از جمله انسولین) یک درمان موثر و قابل تحمل در بیماران بزرگسال مبتلا به دیابت نوع 2 می ­باشد که در چند مرحله آزمایشات 3 فازی به خوبی طراحی شده و عملکرد بالینی در دنیای واقعی تنظیم می ­شود. لیراگلوتاید علاوه بر اینکه باعث کنترل قند خون می ­شود اثرات مفیدی نیز بر روی وزن بدن، فشار خون سیستولیک و اقدامات جایگزین عملکرد سلول B در مطالعات بالینی دارد و این مزایا در یک دوره درمانی طولانی حفظ شده است(2سال یا بیشتر). لیراگلوتاید یک تجویز کنترل شده راحت به صورت یکبار در روز و از نظر واکنش با داروهای دیگر پتانسیل کمی دارد و خیلی کم باعث افت خون می­ شود. بنابراین لیراگلوتاید همچنان یک گزینه مناسب برای درمان دیابت نوع 2 می ­باشد. این مقاله استفاده درمانی از لیراگلوتاید در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 و به طور خلاصه خواص دارویی این دارو را  بررسی می­ کند.

1-مقدمه

دیابت نوع 2 یک بیماری مزمن پیش رونده است که به علت اختلال در هموستاز گلوکز، با مقاومت به انسولین و اختلال در ترشح انسولین بوجود می­ آید [3-1]. حداقل 90٪ بیماران مبتلا به دیابت در گروه دیابت نوع 2 طبقه بندی می ­شوند[4]. در سال 2013 حدود 382 میلیون نفر مبتلا به دیابت بوده و پیش بینی می­ شود تا سال 2035 تعداد افراد مبتلا 55٪ افزایش خواهد یافت [5]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Type 2 Diabetes

ثبت سفارش جدید