Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " انگیزه های ارزش گذاری مجدد دارایی های ثابت: یک تحلیل تجربی با داده های سوئیس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انگیزه های ارزش گذاری مجدد دارایی های ثابت: یک تحلیل تجربی با داده های سوئیس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The International Journal of Accounting
سال انتشار
2007
کد محصول
1013987
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله انگیزه ­های اقتصادی ارزش گذاری مجدد دارایی­ های ثابت شرکت­ های ثبت شده سوئیس را بررسی می­ کند. ما بینش­ های بین­ المللی را در مورد انگیزه ­های ارزش گذاری مجدد، بخصوص در یک رژیم مبتنی بر ذینفع، در طول دوره ­ای که با تغییرات قابل توجه در استانداردهای حسابداری در مورد ارزش گذاری دارایی­ های ثابت شناخته می­ شود، فراهم می­ سازیم. همچنین، ما تاثیر ذینفعان بین­ المللی را بر تصمیم ارزش گذاری مجدد دارایی­ ها مورد آزمون قرار می­ دهیم. یافته ­های برآمده از داده ­های تجمیع شده، روابط مثبتی را بین ارزش گذاری مجدد و هر دو نسبت فروش خارجی و بدهی، و یک رابطه منفی را با فرصت­ های سرمایه ­گذاری نشان می­ دهند. این یافته­ ها نشان می­ دهند که ارزش گذاری مجدد بعنوان ابزاری جهت بهبود ادراکات اعتبارگذاران و ذینفعان خارجی راجع به سلامت مالی شرکت و در نتیجه بهبود ظرفیت استقراض شرکت مورد استفاده قرار می­ گیرد. یافته­­ های میان بخشی نشان می­ دهند که اگرچه نسبت بدهی در طول دوره ­های بررسی شده کاهش یافته است، اما نرخ ­های بهره برای شرکت­ هایی که به ارزش گذاری مجدد صعودی دارایی­ های ثابت خود (در مقایسه با غیر ارزش گذاری کنندگان) پرداخته­ اند کاهش یافته­ اند، که این امر فرضیه بدهی-هزینه را مورد تاکید قرار می­ دهد.

1-مقدمه

قوانین حسابداری در تعدادی از کشورها (مثلا استرالیا، بلژیک، و بریتانیا)، ارزش گذاری صعودی دارایی­ های ثابت– بدون یک تنزل قبلی بهای اسمی – را بنا بر صلاحدید مدیران مجاز می­ شمارند. عدم تقارن اطلاعاتی در مورد ارزش دارایی های شرکت باید با این عزیمت از اصل هزینه تاریخی کاهش یابد (براون، ایزان، و لوه، 1992، ص 41)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Asset revaluation
Information asymmetry
International stakeholders

ثبت سفارش جدید