Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " سنتز و برخی از خصوصیات فیزیکی نانوذرات مگنتیت (Fe3O4) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز و برخی از خصوصیات فیزیکی نانوذرات مگنتیت (Fe3O4)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of ELECTROCHEMICAL SCIENCE
سال انتشار
2012
کد محصول
1013988
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
989 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نانوذرات Fe3O4 و میدان مغناطیسی پایدار غیرآبی (MF) حاوی نانوذرات Fe3O4 با میانگین قطر 10 نانومتر که در محدوده ابرپارامغناطیس هستند، در این پژوهش تهیه شده ­اند. نانوذرات مغناطیسی از طریق روش هم­ رسوبی از محلول­ های فروس و فریت تولید می­ شوند. پراش اشعه ایکس (XRD)، میکروسکوپی الکترون عبوری (TEM) و مغناطش ­سنج نمونه ارتعاشی (VSM) برای مطالعه خصوصیات فیزیکی پودر و (MF) مورد استفاده قرار می ­گیرند. پارامترهای گاف نواری نانوپودرهای مغناطیسی مانند انرژی ­های گاف نواری مستقیم، غیرمستقیم، انرژی فرمی و انرژی اورباخ تعیین می­ شوند.

1-مقدمه

محققان بسیاری، مگنتیت را با خصوصیات متفاوت تهیه کرده ­اند اما هنوز هم مگنتیت الهام بخش محققان در ایده ­های قابل تحقیق است و این امر به علت مشخصاتی از این ماده است که در حوزه­ های مختلف، اهمیت بالایی دارد. به ویژه زمانی که این ماده در ابعاد نانو باشد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Co-precipitation
Magnetic
Nanomaterial

ثبت سفارش جدید