Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک سیستم توصیه گر، بر مبنای تحلیل داده های موجود در شبکه های اجتماعیِ آنلاین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک سیستم توصیه گر، بر مبنای تحلیل داده های موجود در شبکه های اجتماعیِ آنلاین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information and Communication Technology for Intelligent Systems
سال انتشار
2019
کد محصول
1014005
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سرعت جا باز کردن و ایفای نقش فناوری در زندگی روز مره ی ما انسان ها به طرز شگرفی در حال افزایش است و البته مهم نیست که ما از این فناوری برای برقراری ارتباط با هم دیگر استفاده می کنیم و یا از آن برای کسب اطلاعات از چیزی که در دنیای پیرامون ما می­گذرد بهره می بریم. امروزه، افرادی که در زندگی روز مره شان تصمیم هایی شامل خرید یک محصول، رزرو یک هتل و یا هر کار دیگری را در سر می­ پرورانند، اولین چیزی که در نظر خواهند گرفت، فناوری خواهد بود. این افراد در قبل از انجام این کار ها مایلند تا نظرات سایر افرادی که به آنها نزدیک بوده و یا نظر  و عقیده ی همسانی با آنها دارند را بدانند. این افراد هیچ تمایلی به روبرو شدن با داده های بی ربط و غیر ضروری نیز ندارند. در این راستا در این مقاله قصد داریم یک سیستم توصیه گرِ مبتنی بر شبکه های اجتماعی آنلاین را ارائه دهیم. تلاش کرده ایم تا بهترین راهکار ها را برای ارائه ی بهترین و جذاب ترین توصیه ها برای کاربران و آنهم بر مبنای توئیت ها/کامنت های کاربران  سایت های اجتماعی آنلاین در اختیارشان قرار دهیم.

1-مقدمه

با توجه به روند  رو به رشد موج فناوری در طی سال های اخیر، داده هایی که در شبکه های وب ایجاد می شوند آنقدر وسیع بوده که می توان آنها را برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار داد.  عموماً رسانه های اجتماعی آنلاین از نظر ماهیت با همتای دیجیتال خود یعنی وب سایت ها متفاوت می­باشند. با توجه به اینکه کاربران رسانه های اجتماعی انقلابی را در عرصه ی اشتراک گذاری رسانه ها و داده ها ایجاد کرده اند،  همین کاربران  می توانند با تبعیت از استاندارد های رسانه های اجتماعی با برند های مختلف محبوبشان تعامل داشته باشند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Recommender systems
Tweets
Social networking

ثبت سفارش جدید