Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " miR-15a و miR-16-1 در سرطان: کشف، عملکرد و چشم اندازهای آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
miR-15a و miR-16-1 در سرطان: کشف، عملکرد و چشم اندازهای آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cell Death and Differentiation
سال انتشار
2010
کد محصول
1014012
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
435 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به این نکته پی برده شده است میکرو RNA هایی (miRNAs) که توسط خوشه­ ی miR-15/16 کدگذاری می­ شوند؛ به عنوان سرکوبگر تومور عمل می­کنند. بیان این میکرو RNA ها تکثیر سلولی را مهار نموده و آپوپتوز سلول­ های سرطانی را تسریع می­کند و سرطان ­زایی را در محیط آزمایشگاه و داخل بدن مهار می­نماید. miR-15a و miR-16-1 با هدف قرار دادن آنکوژن­ های متعدد از جمله BCL2, MCL1, CCND1 و WNT3A عمل می­کنند. کاهش بیان این میکرو RNA ها در لوسمی ‌لنفوسیتیک مزمن (CLL)، آدنوم هیپوفیز و کارسینوم پروستات گزارش شده است. این مقاله ­ی مروری کشف، عملکردها و ارتباط بالینی این میکرو RNA ها را در سرطان به خصوص CLL به صورت خلاصه بیان می­کند.

1-مقدمه

میکرو RNA ها (miRNAs) یک رده­ ی نسبتا شناخته شده از RNAهای تنظیمی هستند که معمولا 20-23 نوکلئوتید طول دارند و عمدتا با هدف قرار دادن RNA های پیامرسان خاص (mRNAs) برای تخریب یا مهار ترجمه­ ی آنها و از این رو کاهش بیان پروتئین حاصل عملکرد خود را انجام می­دهند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



miR-15a
miR-16-1

ثبت سفارش جدید