Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سرویس دهی در شبکه های اجتماعی، بر مبنای شبکه ی نظیر به نظیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سرویس دهی در شبکه های اجتماعی، بر مبنای شبکه ی نظیر به نظیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Third International Conference on Systems and Networks Communications
سال انتشار
2008
کد محصول
1014022
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
500 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله به ارائه ی یک مکانیسم سرویس دهی شبکه ای مبتنی بر شبکه ی  P2P ( نظیر به نظیر)  پرداختیم و به طراحی یک روش سرویس دهی در شبکه ی اجتماعی و آنهم بر مبنای P2P پرداختیم تا بتوان به شکلی مناسب به ارائه ی سرویس های شبکه ی اجتماعی و آن هم تحت محیط های P2P پرداخت. در این مقاله روشی را برای ارائه ی یک سرویس شبکه ی اجتماعی ارائه دادیم که می توان از آن به عنوان مبنایی برای پلت فرم های P2P و آن هم صرف نظر از مشخصه های کاربردی استفاده نمود. همچنین یک پلت فرم سراسری P2P را ارائه نمودیم که به آسانی می تواند به ایجاد یک جامعه برای یک سرویس شبکه ی اجتماعی بپردازد؛ این کار با بکار گیری یک تابع مدیریت گروه نظیر صورت می گیرد.

1-مقدمه

یک اپلیکشین تحت وب نیاز به یک سری نیازمندی مختلفی اعم از توسعه پذیری، امنیت و قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری با سرویس های جدید و کیفی خدمات (QoS) دارد. برای ارضای نیازمندی هایی که در بالا در یک شِمای سرور کلاینت مطرح شد، پیچیدگی و هزینه ی بالا دو مانع اصلی می ­باشند. ولی شِمای ارتباطی نظیر به نظیر که در آن هر نوع منبع توزیع شده ای را می توان مورد دسترسی قرار داد، می تواند یک راهکار آسان تر باشد [1.2]....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Social Networking
Peer-to-Peer Network

ثبت سفارش جدید