Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پوشش اجتماعی: زیر ساختار P2P برای شبکه‌های اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پوشش اجتماعی: زیر ساختار P2P برای شبکه‌های اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Fifth International Joint Conference on INC, IMS and IDC
سال انتشار
2009
کد محصول
1014024
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
907 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از سرویس وب نسخه‌ی 2 برای ارائه‌ی محتوای اجتماعی بر مبنای داده‌های جمع آوری شده توسط کاربران استفاده می‌شود. کاربران زمان خود را صرف کاوش محتوا و جستجوی محتوای جالب و آن هم با استفاده از جستجوی کلید واژه‌ها می‌کنند. این محتوا به وسیله‌ی افرادی با دیدگاه یکسان مورد اشتراک گذاشته شده و یا پست می‌شوند. محتوای جدید و رایج، واژگان کلیدی و یا توصیه‌ها نیز می‌تواند به وسیله‌ی دوستان یک کاربر در اختیار وی قرار داده شود. افراد زمان زیادی را صرف کاوش سایت‌های اجتماعی می‌کنند و از این رو دانستن رابطه‌ی اجتماعی در بین کاربران امری مشکل است. بسیاری از موتورهای جستجو، از ارتباطات اجتماعی کاربران برای پیدا کردن پاسخ پرس و جویشان استفاده نمی‌کنند. نیاز است تا نتایج حاصل از پرس و جو را بر مبنای نیاز کاربر سفارشی سازی کرده و باید از مزیت رابطه‌ی فرد با سایرین و نقش وی برای این کار استفاده شود. نقش کاربران را می‌توان شاخص‌های ضمنی و صریحی از رتبه بندی، تگ گذاری و فعالیت‌های کاوش، دوستی و فعالیت دوستان دارد. بسیاری از این اطلاعات در وب سایت‌های مختلف محدود بوده و فرآیند جستجو ممکن است به دلیل فقدان عملکرد فنی و معنایی و یا قفل بودن منابع جستجو ممکن نباشد. یک محیط موفقیت آمیز برای توسعه و یادگیری مادام العمر باید در رأس زیر ساختار ایجاد شود. این زیر ساختار باید از روابط بین افراد و تعامل آن‌ها با سایر افراد، و تعامل افراد با محتوا استفاده نماید. در این مقاله به تشریح روش ادغام این اطلاعات از منابع مختلف و ادغام آن‌ها با مفهوم فناوری معنایی، P2P و سایت‌های اجتماعی می‌پردازیم.

1-مقدمه

در حال حاضر، جستجو بر مبنای هایپر لینک‌ها دارای محدودیت‌هایی می‌باشد. جستجوی وب را می‌توان روشی کارآمد برای جستجوی اطلاعات نسبتاً ایستا دانست. ولی این محتوا ممکن است جدید نبوده و محبوبیت پایینی داشته باشد. برای اینکه یک صفحه‌ی جدید را بتوان به وسیله‌ی یک موتور جستجو رتبه بندی نمود، موتور جستجو در ابتدا باید آنرا پیدا کرده و آنرا شاخص گذاری کرد. هایپر لینک‌ها به صفحه‌ی جدید باید در صفحات ویرایش شده یا منتشر شده لحاظ شد و همه‌ی چنین لینک‌هایی باید به وسیله‌ی موتور جستجو، یافته شود.....




 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




P2P System
Social Networking
Web 2.0

ثبت سفارش جدید