Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مروری بر مدل های ریاضی غیرنیوتنی موجود در زمینه مشخصات رئولوژیکی کامپوزیت های ویسکوالاستیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر مدل های ریاضی غیرنیوتنی موجود در زمینه مشخصات رئولوژیکی کامپوزیت های ویسکوالاستیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Green and Sustainable Chemistry
سال انتشار
2015
کد محصول
1014031
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
908 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پژوهش حاضر به ارائه یک نمای کلی از مشخصات ویسکوالاستیکی زیست کامپوزیت ها (تهیه شده از پلیمرهای ترموپلاستیکی تقویت شده به کمک الیاف طبیعی) و همچنین مدل های پیش بینی کننده رفتار رئولوژیکی آن ها می پردازد. به منظور درک بهتر قابلیت کاربرد معادلات اساسی در تعیین لزجت مذاب پلیمر، معادلات اساسی گوناگون مرور گردید. مدل های بررسی شده در پژوهش حاضر عبارتند از: مدل Giesekus- Leonov، مدل مکسول دارای هم رفت از بالا، مدل White-Metzner، مدل K-BKZ، مدل Oldroyd-B و مدل Phan-Thien-Tanner . مدل های یادشده، قدرتمندترین مدل ها جهت پیش بینی رفتار رئولوژیکی در مواد ویسکوالاستیک سبز و هیبریدی در حضور نرخ برش بالا و در کلیه ابعاد می باشند. از مدل های Phan-Thien-Tanner، مدل Oldroyd-B و مدل Giesekus می توان به منظور تطبیق دقیق با مدل های گوناگون و پیش بینی مشخصات غلیظ شوندگی برشی و رقیق شوندگی برشی استفاده نمود. مدل های Phan-Thien-Tanner، K-BKZ، مکسول دارای همرفت از بالا، Oldroyd-B و Giesekus در تخمین لزجت برشی پایدار و ضریب تنش عمودی اولیه حالت گذرا در کامپوزیت های ترموپلاستیک تقویت شده به کمک الیاف سبز، دارای دقت بالاتری هستند (در مقایسه با مدل White-Metzner).

1-مقدمه

در فرآورش و تولید فرآورده های پلیمری، مهم ترین و محوری ترین مسائل عبارتند از خواص رئولوژیکی و رفتار اکستروژن (روزن رانی) مذاب های پلیمری. رفتار رئولوژیکی- مذاب در پلیمرهای تقویت شده به کمک الیاف کوتاه سی سال (تولید شده از گیاه آگاو)، نارگیل و آناناس در پژوهش های گوناگون مورد مطالعه قرار گرفته است ]2-1[. با این حال پژوهش های اندکی در زمینه اثرات پارامترهایی مانند طول الیاف، برهم کنش الیاف- ماتریس و نسبت جانبی زیست کامپوزیت های ترموپلاستیکی تقویت شده به کمک الیاف سبز بر رفتار غیرخطی رئولوژیکی انجام شده است ]4-3[...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Rheological Behavior
Mathematical Models
Viscoelastic Characteristics

ثبت سفارش جدید