Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " مروری بر مزایای بالینی تمرین رکاب‌زنی تحریک الکتریکی کارکردی برای بیماران مبتلا به اختلالات عصبی مرکزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر مزایای بالینی تمرین رکاب‌زنی تحریک الکتریکی کارکردی برای بیماران مبتلا به اختلالات عصبی مرکزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Medical and Biological Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1014033
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در دهه‌های اخیر از ارگوسنج رکاب‌زنی تحریک الکتریکی کارکردی (FES) برای توان‌بخشی عضلات پای فلج از طریق تحریک متوالی عضلات بزرگ محرک پا به منظور انجام حرکات چرخشی پا استفاده شده است. برخی از مطالعات گزارش داده‌اند که سازگاری‌های فیزیولوژیکی پس از تمرین منظم رکاب‌زنی FES  (FESCE) در بیماران مبتلا به آسیب طناب نخاعی، سکته‌ی مغزی، فلج مغزی و سایر اختلالات مشاهده شده است. در این مقاله مرور جامعی بر جنبه‌های کلی سیستم‌های رکاب‌زنی FES و کاربردهای بالینی FESCE ارائه می‌شود. مطالعاتی که در این مقاله مورد استناد قرار می‌گیرند، یافته‌هایی ارائه می‌دهند که از تاثیر بالینی بالقوه‌ی FESCE در کاهش خطر عوارض جانبی پزشکی برای بیماران مبتلا به فلج پشتیبانی می‌کنند. مزایای درمانی بالقوه‌ی FESCE عبارتند از آماده‌سازی سیستم‌های قلبی-ریوی، عضلانی و اسکلتی و بهبود سایر کارکردهای فیزیولوژیکی و روانی. بررسی مقدماتی اخیر ما نیز نشان داد كه كاهش اسپاستیسیتی پا در بیماران مبتلا به فلج مغزی یكی از اثرات حاد FESCE است. در پایان نتیجه می‌گیریم که FESCE از جنبه‌های مختلفی برای بهبود وضعیت کلی و جلوگیری از وخامت حال بیماران مبتلا به اختلالات عصبی مرکزی می‌تواند سودمند باشد.

1-مقدمه

بیماران مبتلا به آسیب طناب نخاعی (SCI) معمولا کنترل حرکتی و توده‌ی عضلانی پایین‌تنه را از دست می‌دهند، در نتیجه فرصت‌های محدودی برای آماده‌سازی پایین‌تنه‌ی خود دارند و دارای سبک زندگی نسبتا کم‌تحرکی هستند. بنابراین ناتوانی‌های جانبیِ مرتبط با عدم تحرک مانند بیماری‌های قلبی-عروقی، کانی‌زدایی استخوان و زخم بستر می‌توانند تسریع شوند [1، 2]. معمولا فیزیوتراپی به عنوان تمرین کارکردی اندام بر روی بیماران مبتلا به فلج پایین‌تنه انجام می‌شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Functional electrical stimulation
Cycling exercise
Spinal cord injury

ثبت سفارش جدید