Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " نوروفیدبک با فرکانس مادون پایین برای عملکرد بهینه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوروفیدبک با فرکانس مادون پایین برای عملکرد بهینه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Biofeedback
سال انتشار
2016
کد محصول
1014044
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
735 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

روش نوروفیدبک از نوع غیردستوری و مبتنی بر ارتباط مغز با پتانسیل آهسته و تونیک خود قشر مغز توصیف شده است. در صورت فقدان هر نوع راهنمایی و آموزش آشکار از جانب متخصص بالینی، آموزش به‌طور کامل وابسته به واکنش مغز به سیگنال آشکار خواهد بود. وقتی آموزش تحت شرایط بهینه، از منظر جایگذاری و فرکانس هدف انجام شود، سوگیری به سمت عملکرد بهینه خواهد بود. مغز از اطلاعات به نفع خود استفاده می‌کند. پیامدهای آموزش برابر یا فراتر از انتظارات مبتنی بر نوروفیدبک قراردادی به روش EEG و مبتنی بر باند خواهد بود. نتایج جهت آزمون مهارت‌های شناختی برای نمونه غیر منتخب بالینی ارائه‌شده است.

1-مقدمه

هدف اصلی نوروفیدبک تقویت عملکرد قشر مغز و به‌تبع آن شایستگی کارکردی ارگانیسم است. این هدف فی‌نفسه متمرکز بر نقصان نیست. بلکه کاملاً برعکس، روش کاملاً وابسته به تقویت عملکردی است که از قبل وجود دارد. بنابراین این دیدگاه عمدتاً ماهیت ارگانیک داشته و نوروفیدبک به‌عنوان روشی برای دستیابی به عملکرد بهینه تلقی می‌شود. حتی می‌توان این دیدگاه را اتخاذ نمود که نقطه آغاز، حالت بدکارکردی اساسی است. این بدکارکردی محدودیت‌هایی را به دنبال دارد، اما هدف همان است. بدکارکردی از طریق بهبود کارکرد برطرف می‌شود. آنچه باعث مطلوبیت این رویکرد می‌شود این است که در روند آموزش مغز با نوروفیدبک، فرد با حد سقف مواجه نمی‌شود. همواره می‌توان در همان حوزه یا موارد دیگر عملکرد بهتری داشت. این موضوع در تقابل با بیوفیدبک سنتی قرار دارد و وقتی این اهداف تحقق یابند، خواسته دیگری وجود نخواهد داشت....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده روانشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





neurofeedback
slow cortical potential
infra-low frequency training
optimum performance

ثبت سفارش جدید