Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی منابع طبيعی " با موضوع " تعریف رویکردهای زیست فرهنگی برای حفاظت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعریف رویکردهای زیست فرهنگی برای حفاظت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Trends in Ecology & Evolution
سال انتشار
2015
کد محصول
1014063
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
675 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما ادعا می­کنیم که رویکردهای زیست فرهنگی برای حفاظت از تنوع زیستی می­توانند در عین اینکه به فرسایش تنوع فرهنگی و زیستی می­پردازند؛ به نتایج موثر و عادلانه ­ی حفاظت برسند. در این مقاله، ما مجموعه ­ای از دستورالعمل­ ها را برای اتخاذ رویکردهای زیست فرهنگی برای حفاظت از تنوع زیستی پیشنهاد می­کنیم. اول، ما درس­هایی را از کار بر روی تنوع و میراث زیست فرهنگی، نظریه­ ی سیستم­های اجتماعی- زیست محیطی، حفاظت و توسعه­ ی یکپارچه، مدیریت مشترک و حفاظت از جامعه آموختیم تا رویکردهای زیست فرهنگی را برای حفاظت تعریف کنیم. دوم، ما 8 اصلی را توضیح می­دهیم که چنین رویکردهایی را توصیف می­کنند. سوم، ما دلایل اتخاذ رویکردها و چالش­های زیست فرهنگی را مورد بحث قرار می­دهیم. رویکردهای زیست فرهنگی برای حفاظت اگر به خوبی مورد استفاده قرار گیرند؛ می­توانند ابزار قدرتمندی برای کاهش از دست دادن جهانی تنوع زیستی و فرهنگی باشند.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی منابع طبيعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


biocultural

ثبت سفارش جدید