Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " فرهنگ و اثربخشی سازمانی: مطالعه ارزش ها، نگرش ها و پیامدهای سازمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرهنگ و اثربخشی سازمانی: مطالعه ارزش ها، نگرش ها و پیامدهای سازمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2009
کد محصول
1014069
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
251 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تاثیرات فرهنگ سازمانی بر روی اثربخشی فرضیه ای است که به صورت ضمنی توسط بسیاری از مدیران و محققان مدیریتی پذیرفته شده است، اگرچه مطالعات تجربی اندکی به بررسی این رابطه پرداخته اند. در این مقاله سعی می شود این شکاف پژوهشی پر شود و در همین راستا نگرش های کارمندان به عنوان یک عامل میانجی بالقوه در رابطه‌ی بین فرهنگ سازمانی ( که با چارچوب های ارزشی رقابتی عملیاتی می شود) و شاخص های متعدد اثربخشی سازمان در نظر گرفته می شود. نتایج این مطالعه، که بر روی 99 موسسه مراقبتهای بهداشتی در آمریکا انجام شده است، شواهدی را ارائه می دهند مبنی بر اینکه نگرش های کارمندان بر روی رابطه بین فرهنگ و اثربخشی اثرگذار است.

1-مقدمه

 فرهنگ سازمانی را می توان مجموعه ای از اعتقادات، ارزش ها و پیشفرض ها در نظر گرفت که در بین اعضای سازمان مشترک هستند. این ارزشها بر روی رفتار اعضای سازمان اثرگذار هستند، از آنجایی که افراد سازمان از این ارزش ها به عنوان دستورالعمل هایی برای تصمیمات و رفتارهای خود استفاده می کنند. با توجه به اثرگذاری فرهنگ بر روی رفتار اعضای سازمان، نوشته های متعددی در مورد اثر فرهنگ بر روی اثربخشی سازمان وجود دارد. اگرچه پژوهش های انجام شده نویدبخش هستند، اما شواهد تجربی بیشتری در خصوص شیوه اثرگذاری فرهنگ سازمانی بر روی اثربخشی مورد نیاز است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Organizational culture
Employee Attitudes

ثبت سفارش جدید