Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مطالعه موردی فرهنگ سازمانی در يك سازمان دولتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه موردی فرهنگ سازمانی در يك سازمان دولتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2012
کد محصول
1014070
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
343 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده

اين مقاله مطالعه اي موردي پيرامون شناسايي نوع فرهنگ سازماني موجود و مطلوب در يك سازمان دولتي است، درنوشتن اين مقاله استراژي (راهبرد) مطالعه موردي اتخاذ شده است. به منظور جمع آوري داده ها و تحليل آنها از تكنيك هاي تحقيق كيفي و ابزارهاي خاص مانند و تحليل و مستندسازي، مصاحبه با كارمندان شركت، پرسشنامه و مشاهده مستقيم استفاده شده است. پرسشنامه نظريه پردازي سازماني هريسون، براي شناسايي نوع فرهنگ سازماني بكار رفته است. فرهنگ موجود، فرهنگ از نوع وظيفه و فرهنگ مطلوب، فرهنگ توفيق مدار است. ميان اين دو نوع فرهنگ سازماني فاصله بسياري وجود دارد.

1-مقدمه

مفهوم فرهنگ سازماني اخيراً در علم پديدار شده است و از اوايل دهه 80 در مديريت مطرح و گسترش يافت. در ادبيات (نوشته ها و مقالات) تعاريف متفاوتي از از فرهنگ ثبت شده است (كلوكهلم، كروبر، 1952).

يكي از رايجترين تعاريف اين مفهوم توسط شين- ايدر سال 1983 مطرح شده است: او فرهنگ را بعنوان مجموعه اي از فرضيات پايه دانست كه يك گروه معين براي حل مسائل و مشكلات و تطابق آنها با محيط فرهنگي و انسجام شخصيت دروني ابداع، كشف و ايجاد مي كنند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





organizational culture
success-type culture
support-type culture
power-type culture

ثبت سفارش جدید