Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,276,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پرستاری " با موضوع " مديريت بيماران تحت دياليز قبل، در طول و بعد از بستري: چالش‌ها و پيشنهاداتي براي بهبود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مديريت بيماران تحت دياليز قبل، در طول و بعد از بستري: چالش‌ها و پيشنهاداتي براي بهبود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nephrology Nursing Journal
سال انتشار
2011
کد محصول
1014097
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,276,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
538 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

بيماران تحت دياليز اغلب بستري مي‌شوند و در برابر وخامت وضعيت جسماني در طول و بعد از بستري، آسيب‌پذير هستند. فقدان هماهنگي مراقبتي مابين مراكز دياليز سرپايي و بيمارستاني، عامل مؤثري است. مداخلات فعال براي بهبود هماهنگي مراقبتي و نقشي كه پرستاران مي‌توانند قبل، در طول و بعد از بستري ايفا كنند، مورد بحث قرار گرفته‌اند.

1-مقدمه

بيماران تحت همودياليز به طور ميانگين دو بار در سال جمعاً 14 روز در سال بستري مي‌شوند (Brophy، Daniel، Gitlin و Mayne، 2010). همانطور كه عملكرد كليوي به سمت مرحله 5 CKD پيش مي‌رود، نسبت بستري رو به افزايش مي‌رود (سيستم داده‌هاي كليوي ايالات متحده [USRDS] ، 2010). مرحله نهايي بيماري كليوي (ESRD) ، پيش‌بيني كننده بستري مجدد در عرض 30 بعد از ترخيص از بيمارستان است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

اگر ترجمه آماده مقاله مد نظر شما در بانک مقالات موجود نیست، می توانید با ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات ترجمه تخصصی ما، سفارش  ترجمه مقاله خود را ارسال نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پرستاری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پرستاری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Hemodialysis

ثبت سفارش جدید