Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " تهی جاهای اکسیژن به عنوان سایت های فعال برای تجزیه آب روی سطح TiO2 روتایل (110) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تهی جاهای اکسیژن به عنوان سایت های فعال برای تجزیه آب روی سطح TiO2 روتایل (110)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
PHYSICAL REVIEW LETTERS
سال انتشار
2001
کد محصول
1014118
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
861 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، از طریق آثار متقابل آزمایش ­های میکروسکوپی تونل ­زنی روبشی و محاسبات نظری تابع چگالی، به طور قطعی، جایگاه­ های سطحی فعالی را که مسئول تجزیه مولکول­ های آب و جذب آن روی TiO2 (110) روتایل هستند، مشخص می­ کنیم. تهی ­جاهای اکسیژن در این لایه سطحی، از طریق انتقال یک پروتون به اتم اکسیژن همسایه، H2O را تجزیه می­ کنند و دو گروه هیدروکسیل را برای هر تهی­ جا شکل می ­دهند. میزان تجزیه آب تنها به واسطه چگالی تهی ­جاهای اکسیژن موجود روی سطح تمیز محدود می­ شود. به محض اینکه مولکول آب قادر به پخش روی جایگاه فعال شود، فرایند تجزیه آغاز می­ گردد.

1-مقدمه

در حالیکه سطوح فلزی و نیم ­رسانا را می­ توان به خوبی توصیف کرد، بسیاری از خصوصیات اساسی سطوح اکسیدهای فلزی هنوز کاملاً درک نشده است. اکسیدها ذاتاً پیچیدگی بیشتری دارند زیرا اغلب خصوصیات سطحی آنها نه تنها به ساختار بلکه به استوکیومتری موضعی سطح بستگی دارد. چالشی که در این رابطه وجود دارد درک این نکته است که چگونه سطوح اکسیدی با گازها واکنش می­ دهند یا چگونه به عنوان کاتالیست، فتوکاتالیست، حسگر گازی یا بستری برای نانوذرات فلزی عمل می­ کنند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Water Dissociation
metal oxides

ثبت سفارش جدید