Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " بازدید و کنترل ایمنی جاده در یک آزادراه بزرگ: اجرای اقدامات اصلاحی مربوط به ایمنی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازدید و کنترل ایمنی جاده در یک آزادراه بزرگ: اجرای اقدامات اصلاحی مربوط به ایمنی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Eur. Transp. Res. Rev
سال انتشار
2014
کد محصول
1014123
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در  این مقاله: (1) روش دنبال شده در بازرسی ایمنی راه در آزادراه آتیکا ("Attiki Odos")، (2) یافته­ ها و پیشنهادات برگرفته از RSA (بازدید ایمنی راه)، (3) اقدامات اصلاحی توسط متصدی آزادراه جهت بهبود ایمنی، و (4) عملیات ایمنی آزمایشی که با نگاهی به اجرای وسیع ­تر جهت کاهش مشکلات مشابه در سایر مکان­ ها پیشنهاد شده بودند، ارئه می‌شود. روش:  تیم بازدید ایمنی راه، بازرسی RSA را با هدف شناسایی جاده­ای که به ­صورت بالقوه خطرناک است یا ویژگی‌های ترافیکی محیط عملیاتی آزادراه، و همچنین اطلاعات گمراه‌کننده یا ناپیدا با به ­کارگیری اصول ایمنی راهنمایی مثبت و جاده­ های واضح انجام دادند. نتایج:  یافته­ های RSA در گزارش RSA همراه با توصیه­ هایی برای اجرا ثبت شدند. بر اساس یافته­ های RSA، متصدی آزادراه تصمیم بر اجرای سریع چندین اقدام متقابل (جبران کننده) گرفت، و در همکاری با تیم RSA یک طرح پیشنهادی را برای اجرای آزمایشی بهبودهای امنیتی موجود در گزارش RSA به وزارت تأسیسات زیرساخت ارائه نمود. نتیجه­ گیری:  یک عامل مهم تعیین کننده ­ی اثربخشی RSA این بود که پیشنهادات مربوط به RSA، اندکی پس از تکمیل RSA اجرا شده بودند. نتایج اولیه ­ی حاصل از یک آنالیز قبل و بعدِ داده­ ها راجع به مشخصه­ های مقاومت (به) لغزندگی، سرعت ­ها و تصادف­ ها در مکان­ هایی که پیشنهادات مربوط به RSA اجرا شده بودند، بهبودهایی را در مشخصه ­های مقاومت لغزندگی و یک کاهش در تعداد تصادف­ ها و رویداده ­ها را نشان داد. بازدید ایمنی راهِ آزادراه آتیکا، به اجرای اقدامات ایمنی نوآورانه از قبیل سیستم ­های مهار موتورسوارپسند و ساچمه پاشی (شن ­پاشی) کمک نمود.

1-مقدمه

بازدید ایمنی راه یک ارزیابی رسمی، سیستماتیک و مستقل از مشکلات بالقوه­ ی ایمنی راه، مرتبط با طرح یک جاده­ ی جدید یا یک طرح بهبود جاده می ­باشد. ارزیابی باید شامل تأکید یکسان بر تماکی کاربران راه باشد. یک RSA، بررسیِ تطبیق با استانداردها نیست [1]. Austroads شامل آزمایش راه­ های موجود در RSA است، و همچنین باید توجه کرد که مقیاس ما پروژه ­ای که مهم است، نمی ­باشد بلکه مقیاس هرگونه خطر بالقوه‌ای است که احتمالاً به­ صورت غیرعمدی توسط طراحی پنهان شده است [2]…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Road safety audit
Road safety improvements
Freeway safety inspection

ثبت سفارش جدید